کد مطلب: 

249573

عرضه‌ی تبلت اندرویدی جان سخت سازگار با دستکش!

شرکت سامسونگ از عرضه تبلت اندرویدی جان سخت تازه ای به نام گلکسی تب اکتیو ۳ خبر داده که نمایشگر آن با دستکش هم سازگار است و برای انتقال فرامین لزومی به لمس انگشت‌ها نیست.
عرضه‌ی تبلت اندرویدی جان سخت سازگار با دستکش!

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، تبلت یادشده با استاندارد نظامی اس تی دی ۸۱۰ اچ سازگاری داشته و نه تنها در صورت سقوط به عمق یک متری آب برای نیم ساعت سالم می‌ماند و در برابر گرد و خاک نیز مقاوم است، بلکه حتی در صورت سقوط بر روی سطوح سخت از فاصله ۱.۵ متری نیز دچار مشکل نمی‌شود.

Tab Active۳ همراه با یک قلم هوشمند اس پن عرضه می‌شود که آن هم ضدآب بوده و دارای یک قاب محافظتی است. تبلت مذکور دارای یک نمایشگر ۸ اینچی ال سی دی با دقت ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بوده و برای استفاده از آن نیازی به از دست خارج کردن دستکش‌های صنعتی نیست.

ظرفیت باتری این تبلت ۵۰۵۰ میلی آمپر بوده و لذا Tab Active۳ برای مدت یک روز قابل استفاده است. این تبلت از طریق اتصال مستقیم به سیم هم قابل استفاده است.

برای این تبلت چند کلید برای دسترسی سریع به اپلیکیشن‌های پرکاربرد هم در نظر گرفته شده است. سازگاری با استانداردهای ان اف سی و وای فای ۶ مزیت دیگر این تبلت است. پردازنده Exynos ۹۸۱۰ سامسونگ، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر امکانات این تبلت است.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو امکانات این دوربین را تکمیل می‌کند. دوربین‌های این تبلت از استاندارد واقعیت افزوده ARCore پشتیبانی می‌کنند که اجرای برنامه‌های مهندسی و عمران را تسهیل می‌کند. قیمت این تبلت هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-29 09:40

افزودن دیدگاه جدید