کد مطلب: 

249424

سلفی خونین امیرحسین صادقی؛ آخر چرا؟

امیرحسین صادقی پیشکسوت باشگاه استقلال دچار سانحه رانندگی و راهی بیمارستان شد.
سلفی خونین امیرحسین صادقی؛ آخر چرا؟

زاوش محمدی در خبرانلاین نوشت: اگرچه سلفی پدیده ای جهانی است، اما حقیقت آن است که در بعضی نقاط دنیا آمار گرفتن سلفی بیشتر است. همچنین روانشناسان معتقدند گرفتن سلفی می تواند تبدیل به عادتی خطرناک شود.

تحقیقات نشان داده میان شکل سلفی‌ها و ویژگی‌های خاصی در شخصیت افراد ارتباط ویژه ای وجود دارد. آنقدر پدیده سلفی در زندگی انسانها وارد شده و نقش مهمی ایجاد کرده که این روزها عادت کرده ایم تمام لحظات مان را با سلفی ثبت کنیم. چه خوشی، چه غم، حتی پس از حادثه...

یکی از سلفی هایی که امشب در فضای مجازی و خبری ایران مخابره شد، تصویری از صورت خونین امیرحسین صادقی کاپیتان اسبق استقلال بود.ظاهرا صادقی بعد از تصادف با موتور؛ از خودش سلفی گرفته و این عکس را برای دوستانش فرستاده است. این سلفی در حالی گرفته شده که صادقی با چهره ای خونین نقش بر زمین شده، در این تصادف انگشتش را از دست داده و فردا باید برای پیوند انگشتش به اتاق عمل برود.

نمی دانیم در آن لحظه چه بر صادقی گدشته که دست به چنین عملی زده اما این اتفاق می تواند چهره جامعه ای را نشان دهد که در سخت ترین شرایط هم دست از گرفتن سلفی بر نمی دارند و اولویت برای شان چیز دیگری است!

امیدواریم کاپیتان و مدافع با اخلاق باشگاه استقلال هرچه زودتر سلامتی اش را به دست آورد و به زندگی عادی خود برگردد و این بار در صحت و سلامت کامل و از لحظات خوشی اش سلفی بگیرد!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-09-25 23:11

دیدگاه‌ها

تصویر رضا محمدی فر
نوشتی مدافع با اخلاق ////!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارسال شده توسط رضا محمدی فر در 05 مهر 99 - 08:27

افزودن دیدگاه جدید