کد مطلب: 

249189

شکایت لحظه آخری تیک تاک از ترامپ

تیک تاک در آخرین ساعات باقی مانده به ممنوع شدن بارگذاری این اپلیکیشن در آمریکا شکایتی را بر علیه دولت ترامپ تقدیم کرده تا مانع از اجرای این تصمیم شود.
شکایت لحظه آخری تیک تاک از ترامپ

به گزارش مهر به نقل از ورج، تیک تاک و شرکت مالک این اپلیکیشن موسوم به بایت دنس شکایتی را در آخرین ساعات روز جمعه بر علیه دولت ترامپ به دادگاه ارسال کرده اند تا مانع از اجرای دستور ممنوع شدن موارد بارگذاری جدید این اپلیکیشن شوند. این دستور قرار است تا ساعاتی دیگر اجرایی شود.

تیک تاک در شکایت خود در این زمینه مدعی شده که این تصمیم قوانین و مقررات مربوط به آزادی بیان را در آمریکا نقض کرده و خسارات قابل توجه مادی و معنوی را برای بایت دنس به وجود می‌آورد. تیک تاک در شکایت خود این تصمیم را سیاسی و نه حقوقی دانسته و افزوده که تیک تاک هیچ تهدید غیرعادی و فوق العاده ای برای ایالات متحده ایجاد نکرده است.

این اولین بار نیست که تیک تاک مدعی شده دولت ترامپ بر علیه روندهای قانونی عمل کرده است. کاخ سفید مدعی است تیک تاک یک تهدید امنیتی برای امنیت ملی ایالات متحده است، اما بایت دنس این مساله را رد کرده و بررسی‌های مستقل سازمان جاسوسی سیا هم نشان می‌دهد تیک تاک داده‌های خصوصی کاربران خود را در اختیار دولت چین قرار نداده است.

تیک تاک پیش از این در ماه آگوست نیز شکایتی را بر علیه دولت ترامپ تقدیم دادگاه کرده بود و در این شکایت ادعاهای کاخ سفید در مورد تهدید امنیتی این اپلیکیشن را رد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-20 14:51

افزودن دیدگاه جدید