کد مطلب: 

249040

ویژگی تماس تصویری به واتس‌اپ تحت وب می‌‌آید

شرکت فیسبوک اعلام کرد که قصد دارد قابلیت برقراری تماس تصویری را به نسخه وب پیامرسان محبوب خود بیاورد.
ویژگی تماس تصویری به واتس‌اپ تحت وب می‌‌آید

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نرم افزار واتس‌اپ طی مدت اخیر از بروزرسانی‌های بسیاری برخوردار شده است اما اکنون به نظر می‌آید شرکت فیسبوک قصد دارد قابلیتی را در اختیار کاربران قرار دهد که مدت‌ها انتظار انتشار آن در بین افراد وجود داشت.

بروزرسانی‌های اخیر این برنامه عموما برای نسخه گوشی‌های هوشمند بود چرا که اکثر کاربران از این طریق برنامه مذکور را مورد استفاده قرار می‌دهند، با این حال کاربران نسخه تحت وب برنامه واتس‌اپ کم نیستند در نتیجه شرکت فیسبوک قصد دارد قدم بعدی خود را در این حوزه بردارد. طبق اطلاعات جدید منتشر شده، مسئولان برنامه واتس‌اپ در حال بررسی و آزمایش قابلیت تماس تصویری و صوتی در نسخه تحت وب این برنامه هستند.

از آن جایی که برقراری تماس‌های تصویری با لپ‌ تاپ‌ها بسیار آسان‌تر است و کاربران می‌توانند مدت تماس طولانی‌تری را توسط لپ تاپ‌ها داشته باشند این قابلیت فواید بسیاری برای افراد خواهد داشت و انتظار می‌رود با این کار حجم ترافیک استفاده شده ماهانه توسط کاربران نسخه وب برنامه واتس‌اپ افزایش پیدا کند. این قابلیت فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد اما شرکت فیسبوک اظهار داشته در صورت موفق بودن آزمایش‌ها ویژگی مورد نظر برای کاربران سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.

در کنار قابلیت فوق، شرکت فیسبوک قصد دارد طراحی و رابط کاربری نسخه تحت وب برنامه واتس‌اپ را به نمونه آن در اندروید شبیه‌تر کند تا کاربران ارتباط قوی‌تری با این نسخه داشته باشند. واتس‌اپ تحت وب همچنین به زودی از صفحه بارگذاری جدیدی برخوردار خواهد شد.

این ویژگی قرار است بستر استفاده حساب کاربری واتس‌اپ بر روی چندین دستگاه را فراهم کند. به گفته مسئولان مربوطه تمامی قابلیت‌های جدید برنامه واتس‌اپ به صورت کامل رمزگذاری شده هستند و امکان ورود به حساب کاربری از طریق چند دستگاه هیچ گونه خطر امنیتی به وجود نخواهد آورد. این برنامه قرار شده از قابلیتی با عنوان حالت سفر برخوردار شود که به کاربران اجازه می‌دهد تمامی اعلان‌ها را تا زمانی که نیاز است غیرفعال کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-17 10:03

افزودن دیدگاه جدید