کد مطلب: 

248921

استخدام ۱۰۰ هزار کارمند در فروشگاه اینترنتی آمازون

آمازون اعلام کرد برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای خرید آنلاین، ۱۰۰ هزار نفر را استخدام خواهد کرد.
استخدام ۱۰۰ هزار کارمند در فروشگاه اینترنتی آمازون

به گزارش ایسنا، آمازون که بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان است و توسط جف بزوس اداره می شود اعلام کرد موقعیتهای جدید شامل مشاغل تمام وقت و نیمه وقت در آمریکا و کانادا و سمتهای شغلی در ۱۰۰ مرکز آماده سازی بسته ها و تاسیسات دیگری است که در سپتامبر گشوده شده اند.

حقوق آمازون برای مشاغل پیشنهادی از حداقل ساعتی ۱۵ دلار شروع می شود و شامل پاداش حداکثر هزار دلاری برای استخدامهای  جدید در شهرهای منتخب است.

این چهارمین اعلام استخدام نیروی کار جدید توسط آمازون در آمریکا از ابتدای سال ۲۰۲۰ تاکنون بوده و یکی از  فصلهای شلوغ خرید اعلام شده است.

 شرکت یونایتد پارسل سرویس هفته گذشته اعلام کرد انتظار دارد بیش از ۱۰۰ هزار نفر دیگر را استخدام کند تا پاسخگوی افزایش جابجایی مرسولات در طول اوج فصل خرید باشد.

آمازون چند روز پیش اعلام کرده بود ۳۳ هزار مشاغل اداری و فناوری ایجاد می کند. این شرکت در مارس و آوریل هم از استخدام ۱۰۰ هزار و ۷۵ هزار نفر برای مشاغل جدید خبر داده بود.

دیوید کلارک، نایب رئیس ارشد فعالیتهای جهانی آمازون اظهار کرد: آمازون تنها در ماه جاری ۱۰۰ ساختمان جدید افتتاح می کند.

طبق آمار فکت ست، ارزش سهام آمازون از ابتدای امسال تاکنون ۷۰ درصد صعود کرده زیرا صدها میلیون نفر در بحبوحه شیوع ویروس در خانه مانده و ترجیح داده اند به خرید اینترنتی بپردازند.

خرید اینترنتی در زمان قرنطینه به افزایش ۴۰ درصدی فروش آمازون در سه ماهه دوم و رسیدن آن به ۸۸.۹ میلیارد دلار کمک کرد و این شرکت آمریکایی در سه ماهه منتهی به ژوئن درآمد خالص ۵.۲ میلیارد دلار را ثبت کرد.

رشد قیمت سهام آمازون کمک کرد بزوس ۶۵ ساله که در حال حاضر ثروتمندترین مرد جهان است، در ۲۶ اوت پس از رشد چشمگیر ارزش سهام فناوری در آمریکا شاهد عبور ثروت شخصی خود از مرز ۲۰۰ میلیارد دلار باشد و بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، نخستین شخصی بود که ثروتش از آستانه ۲۰۰ میلیارد دلار عبور کرد. ثروت شخصی وی روز دوشنبه ۱۸۴ میلیارد دلار بود که بالاتر از ثروت ۱۲۲ میلیارد دلاری بیل گیتس، موسس مایکروسافت و ثروت ۱۰۱ میلیارد دلاری مارک زاکربرگ، موسس فیس بوک بود.

آمازون از سال ۲۰۱۰ بیش از ۶۰۰ هزار شغل مستقیم در آمریکا ایجاد کرده و بیش از ۳۵۰ میلیارد دلار در بیش از ۴۰ ایالت سرمایه گذاری کرده است که این شرکت را به یکی از بزرگترین کارفرمایان بخش خصوصی جهان مبدل می کند.

بر اساس گزارش مارکت واچ، این شرکت هفته گذشته اعلام کرد تا پایان سال ۲۰۲۰ هفت هزار شغل دائم در انگلیس ایجاد می کند و مجموع کارکنانش در این کشور را به بیش از ۴۰ هزار نفر می رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-15 09:21

افزودن دیدگاه جدید