کد مطلب: 

248781

آخرین تغییر موتور جست و جوی گوگل در آستانه انتخابات آمریکا

موتور جست و جوی گوگل گزینه تکمیل خودکار پیشنهادهای جست و جوی مربوط به نامزدها و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را غیرفعال می کند.
آخرین تغییر موتور جست و جوی گوگل در آستانه انتخابات آمریکا

به گزارش ایسنا، گوگل اعلام کرد در قابلیت تکمیل اتوماتیک برای جست و جوی اینترنت در آستانه انتخابات نوامبر تغییراتی می دهد.

قابلیت تکمیل خودکار بر مبنای آنچه کاربر در کادر جست و جو وارد می کند، کلمه های جست و جوی احتمالی را پیشنهاد می دهد. گوگل در یک پست وبلاگ اعلام کرد در حال حذف برخی از پیشنهادهایی است که ممکن است به عنوان جانبداری از حزب یا نامزد خاصی دیده شوند. همچنین این موتور جست و جو واژه های جست و جوی پیشنهاد که ممکن است به عنوان مطرح شدن ادعا در باره مشروعیت روند انتخابات تفسیر شوند را حذف خواهد کرد.

طبق اعلام گوگل، پیشنهادهای جست و جو مانند "شما می توانید تلفنی رای دهید" یا "شما نمی توانید تلفنی رای دهید" یا "چه کسی به کدام حزب یا نامزد کمک مالی می کند" در قابلیت تکمیل اتوماتیک نمایش داده نخواهند شد.

دیوید گراف، مدیر استانداردها و خط مشی جهانی گوگل در یک رویداد مطبوعاتی آنلاین به خبرنگاران گفت: پیش بینی های جست و جوی بی ضرر هم ممکن است تحت سیاست جدید این شرکت، مسدود شوند. گوگل احتیاط بالایی را در پیش می گیرد تا مانع از ظاهر شدن اطلاعات بد از طریق جست و جوی پیشنهادی شود.

گوگل و شبکه های اجتماعی شامل توییتر و فیس بوک تحت فشار فزاینده ای برای متوقف کردن انتشار اطلاعات نادرست در پلتفرمشان قرار دارند. در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر، هر سه شرکت سیاست هایی را اعمال کرده اند تا انتشار اطلاعات گمراه کننده یا نادرست را محدود کنند.

همزمان با تصمیم جدید گوگل، توییتر هم اعلام کرد محدودیت هایی را در خصوص پست های مربوط به انتخابات شامل توییت های ادعای پیروزی یک نامزد پیش از اعلام نتایج انتخابات یا تلاش برای مختل کردن روند انتقال قدرت را اعمال خواهد کرد.

فیس بوک هم سیاست های محدودکننده در خصوص پست های مربوط به انتخابات و همچنین تبلیغات انتخاباتی در هفته پیش از انتخابات را اعلام کرده است و پست هایی که ادعا می کنند در فرآیند انتخابات تخلف صورت گرفته یا رای دهندگان به کووید ۱۹ مبتلا شده اند را حذف خواهد کرد.

بر اساس گزارش وب سایت ان پی آر، غول های فناوری همچنین در حال مقابله با اطلاعات نادرست و گمراه کننده درباره پاندمی کووید ۱۹ هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-12 13:24

افزودن دیدگاه جدید