کد مطلب: 

248575

اصرار پنتاگون بر عقد قرارداد با مایکروسافت

وزارت دفاع آمریکا می گوید بعد از بررسی های داخلی به این نتیجه رسیده که با شرکت مایکروسافت قراردادی به ارزش ده میلیارد دلار در حوزه خدمات کلود منعقد کند.
اصرار پنتاگون بر عقد قرارداد با مایکروسافت

به گزارش فارس به نقل از انگجت، قرارداد مایکروسافت و وزارت دفاع آمریکا در حوزه ارائه خدمات کلود پس از آن منعقد می شود که مذاکرات آمازون و پنتاگون در این زمینه به نتیجه نرسید.

رابطه بد شرکت آمازون با ترامپ رئیس جمهور آمریکا از جمله دیگر عواملی بود که موجب شد این شرکت قرارداد با پنتاگون را از دست بدهد و نتواند با وزارت دفاع آمریکا به توافق برسد. جف بزوس رئیس شرکت آمازون با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اختلافات زیادی دارد و همین مساله بر تمایل پنتاگون برای عقد قرارداد با مایکروسافت تاثیرگذار بوده است.

پنتاگون با صدور اطلاعیه ای در این زمینه تاکید کرده که امیدوار است مایکروسافت بهترین کیفیت خدمات را به دولت آمریکا ارائه کند. در عین حال آمازون در تلاش است با شکایت حقوقی بر علیه قرارداد دوجانبه مذکور در صورت امکان آن را از آن خود کند.

در صورت نهایی شدن این قرارداد مایکروسافت خدمات خود را در حوزه کلود، پردازش هوش مصنوعی و غیره به پنتاگون ارائه خواهد کرد. اوراکل و آی بی ام از جمله رقبای آمازون و مایکروسافت برای ارائه این خدمات بودند که در سال گذشته کنار گذاشته شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-08 10:10

افزودن دیدگاه جدید