کد مطلب: 

248460

امکان مشاهده استوری‌های اینستاگرام از طریق فیسبوک میسر شد

کاربران فیسبوک حالا می توانند استوری های اینستاگرام را از طریق این برنامه به صورت مستقیم مشاهده کنند.
امکان مشاهده استوری‌های اینستاگرام از طریق فیسبوک میسر شد

به گزارش سیتنا، برخی از کاربران فیسبوک به تازگی متوجه شده‌اند که این برنامه قابلیت مشاهده استوری‌های اینستاگرام به صورت مستقیم را در اختیار آن‌ها قرار داده است و دیگر نیازی نیست به نرم افزار اینستاگرام بروند تا بتوانند از استوری‌ها دیدن کنند.

شرکت فیسبوک مدتی می‌شود که قابلیت بارگذاری استوری‌های مشابه در دو پلتفرم را به صورت همزمان فراهم کرده، اما با ویژگی جدید کاربران دیگر حتی نیازی به بارگذاری همزمان ندارند و می‌توانند به راحتی دسترسی خود به اینستاگرام را حفظ کنند.

کاربران فیسبوک همچنین می‌توانند از رنگ‌بندی دایره اطراف تصویر نمایه حساب کاربری اشخاص دیگر متوجه شوند که استوری بارگذاری شده متعلق به کدام برنامه است. شرکت فیسبوک همچنین اظهار داشته که تنها کاربرانی که حساب کاربری اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کرده‌اند می‌توانند استوری‌های اینستاگرام را مشاهده کنند و اشخاصی که این فرآیند را طی نکرده‌اند قابلیت انجام چنین کاری را ندارند.

شرکت فیسبوک در توضیحات برنامه خود نوشته است: " کسانی که در فیسبوک هستند و اینستاگرام شما را دنبال نمی‌کنند قادر به مشاهده استوری‌های اینستاگرام شما نخواهند بود". گفتنی است؛ قابلیت جدید تنها یک نوع آزمایش محدود است که آینده آن توسط نظرات کاربران مشخص می‌شود.

سخنگوی شرکت فیسبوک طی صحبت‌های اخیر خود اظهار داشت این قابلیت به تمامی قوانین حریم شخصی کاربران احترام می‌گذارد و هر کاربر می‌تواند در صورت لزوم استوری‌های خود را از فیسبوک حذف کند. این اقدام یک فعالیت دیگر از سوی فیسبوک برای نزدیک کردن دو نرم افزار به یکدیگر است.

این شرکت در ماه گذشته پیام رسان هر دو برنامه را ترکیب کرد و انتظار می‌رود به زودی برنامه واتس‌اپ نیز به این جمع اضافه شود. با توجه به برنامه‌ریزی ماهانه شرکت فیسبوک به نظر می‌آید که آینده قابلیت جدید در ماه بعد از شفافیت بیشتری برخوردار شود و کاربران بیشتری نیز از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-05 11:13

افزودن دیدگاه جدید