کد مطلب: 

248391

توئیتر موضوعات داغ پلتفرم خود را پین می‌کند

شرکت توئیتر در نظر دارد با ارائه قابلیت جدید خود موضوعات داغ را برای فهم بیشتر کاربران در بالای صفحه پین کند.
توئیتر موضوعات داغ پلتفرم خود را پین می‌کند

به گزارش سیتنا، شرکت توئیتر قصد دارد قابلیتی به پلتفرم خود اضافه کند که با استفاده از آن فهم موضوعات داغ هر روز برای کاربران آسان‌تر شود. شبکه مجازی مذکور قرار است به زودی قابلیت پین کردن توئیت‌ها را به برنامه خود بیاورد و همچنین بخشی را برای توضیحات موارد داغ شده به بخش مذکور اضافه کند تا به این صورت مفهوم مشخصی از نحوه و علت داغ شدن یک موضوع برای کاربران در دسترس قرار گیرد.

به دنبال این مسائل، شرکت توئیتر در وبلاگ رسمی خود نوشت:" از امروز برخی موضوعات داغ با استفاده از قابلیت پین کردن مشخص می‌شوند تا کاربران اطلاعات دقیق‌تری از مسائل روز داشته باشند". در مجموع هدف ارائه چنین قابلیتی آن است که کاربران بدانند چرا یک موضوع توسط افراد مختلف مورد توجه واقع شده و علت رشد آن در پلتفرم توئیتر چیست.

توئیت‌های داغ شده توسط مسئولان نظارت بر پست در شرکت توئیتر و ربات‌های تعیین الگوریتم مشخص می‌شوند. این قابلیت در حال حاضر قرار است برای برنامه توئیتر در دسترس قرار گیرد و پس از مدت کوتاهی راه خود را به وبسایت این شبکه اجتماعی باز کند. در صورتی که یک پست توئیتر از توضیحات کافی برخوردار نباشد، شرکت مورد نظر قابلیت اضافه کردن توضیحات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا مفاهیم هر پست مشخص‌تر باشد.

بر اساس گفته‌های مسئولان شرکت توئیتر، توضیحات قرار داده شده بسیار ساده و گویا هستند به طوری که کاربر در صورت خواندن آن‌ها دچار هیچگونه سردرگمی نشود. انتظار می‌رود این قابلیت تا هفته‌های آینده برای تمامی کاربران عرضه شود و همچنین با فعال شدن آن محتوای قرار گرفته در موضوعات و هشتگ‌های داغ شده توسط کاربران مسیر مشخص‌تری داشته باشد. با توجه به آن که دیگر افراد از ماهیت هر هشتگ با خبر می‌شوند، پیش بینی می‌شود وجود پست‌های نامرتبط در یک موضوع داغ شده نیز به مراتب کاهش پیدا کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-02 14:38

افزودن دیدگاه جدید