کد مطلب: 

248384

روش خلاقانه رانندگان آمازون برای فریبکاری فاش شد

آن دسته از رانندگان شرکت آمازون که محموله‌های سفارش دهندگان را به مقصد می‌رسانند برای فریب این شرکت و کسب درآمد بیشتر از روش خلاقانه‌ای استفاده می‌کنند.
روش خلاقانه رانندگان آمازون برای فریبکاری فاش شد

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، رانندگان یادشده برای فریب آمازون گوشی‌های خود را به شاخه‌های درخت‌های نزدیک به دفاتر آمازون آویزان می‌کنند تا بتوانند سفارش‌های به مقصد رساندن بیشتری دریافت کنند.

یکی از سرویس‌های آمازون موسوم به فلکس به رانندگان این شرکت امکان می‌دهد تا با استفاده از خودروهای خود بسته‌های مختلف را به مقصد برسانند. سیستم توزیع کالای آمازون بر مبنای شناسایی رانندگان نزدیک به محل دریافت بسته عمل می‌کند و پیام هشدار دریافت کالا را برای گوشی‌هایی ارسال می‌کند که کمترین فاصله را با مراکز توزیع بسته‌های آمازون دارند.

از همین رو رانندگان آمازون با کمین کردن در اطراف این مراکز، گوشی‌های خود را به درخت‌های موجود در محوطه‌های اطراف آویزان می‌کنند تا شانس دریافت پیام‌های هشدار تحویل بسته را افزایش دهند.

شیوع ویروس کرونا و بیکار شدن تعداد زیادی از افراد شاغل و پیوستن آنها به آمازون رقابت برای دریافت چنین بسته‌هایی را در میان رانندگان خدمات فلکس آمازون افزایش داده و تعداد زیادی از آنها هر روز در اطراف مراکز توزیع بسته‌های پستی این شرکت حضور می‌یابند تا بدین شیوه شانس دریافت و توزیع بسته‌های پستی را پیدا کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از رانندگان آمازون از این شیوه در اطراف ده‌ها مرکز توزیع کالای آمازون در شیکاگو استفاده کرده‌اند. آمازون بعد از افشای این موضوع در رسانه‌ها از پیگیری موضوع و تحقیق در این زمینه خبر داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-02 11:51

افزودن دیدگاه جدید