کد مطلب: 

248116

پست جدید و متخلفانه ترامپ از توئیتر حذف نمی‌شود!

مسئولان شرکت توئیتر اعلام کردند پست اخیر ترامپ علیرغم متخلفانه بودن پاک نخواهد شد.
پست جدید و متخلفانه ترامپ از توئیتر حذف نمی‌شود!

به گزارش سیتنا، توئیتر تصمیم گرفت به یکی دیگر از پست‌های ترامپ برچسب تخلف بزند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پست اخیر خود استفاده از روش ارسال نامه در صندوق‌های پست برای رای‌گیری ماه نوامبر را راهی غیر معتبر خواند و درباره آن اظهار نظر کرد.

وی مدعی شد، بدون وجود مدارک معتبر و دسترسی به آن‌ها افراد می‌توانند از طریق این فرآیند چندین بار رای دهند و این عمل یک فاجعه امنیتی در حیطه انتخابات خواهد بود. وی همچنین به خطرات احتمالی انتقال ویروس کرونا از طریق این بسته‌ها اشاره کرد.

توئیتر در اقدام اخیر خود در واکنش به پست جدید ترامپ  نوشت: " این پست بر خلاف قوانین توئیتر در رابطه با درستی انتخابات است. با این وجود توئیتر تصمیم گرفت این پست را حذف نکند چرا که ممکن است برخی افراد تمایل به خواندن آن داشته باشند". این شرکت همچنین لینکی با عنوان "بیشتر بدانید" قرار داده تا کاربران از قوانین پلتفرم توئیتر آگاه شوند. 

واکنش توئیتر به حواشی پست ترامپ

سخنگوی توئیتر طی بیانیه‌ای اظهار داشت: "ما برچسبی به پست مورد نظر زدیم چرا که قوانین ما در رابطه با درستی انتخابات را زیر پا می‌گذارد. محتویات پست منتشر شده از سوی ترامپ شامل ادعاهای غلط در خصوص مسائل بهداشتی است و این صحبت‌ها می‌تواند مردم را از شرکت در انتخابات بازدارد".  وی در ادامه افزود: "با وجود آن که پست مذکور قوانین را زیر پا گذاشته ما آن را حذف نکرده‌ایم و تنها یک برچسب به آن زده‌ایم، چرا که برای ما مهم است مردم از حواشی انتخابات مطلع باشند".

کاربران فضای مجازی در توئیتر نمی‌توانند این پست را لایک کنند و یا آن را به اشتراک بگذارند. تنها افرادی که تمایل دارند نظری در این رابطه منتشر کنند می‌توانند در بخش نظرات برداشت خود را از پست دونالد ترامپ به اشتراک بگذارند.

گفتنی است؛ این اولین بار نیست که یکی از پست‌های دونالد ترامپ به دلیل تخلف و زیر پا گذاشتن قوانین فضای مجازی برچسب دریافت می‌کند. پیش از این در ۲۶ ماه مه توئیتر به دو پست ترامپ برچسب‌ زد که با واکنش شدید او همراه شد. در هر دو پست منتشر شده، دونالد ترامپ محتوایی نادرست و گمراه‌کننده را به اشتراک گذاشته بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-24 15:40

افزودن دیدگاه جدید