کد مطلب: 

247809

مدیران پرسپولیس بدانند کنترل فضای مجازی غیرممکن است

پیشکسوت پرسپولیس به خبرورزشی گفت: امیدوارم کادر فنی پرسپولیس طوری برای تمرینات برنامه‌ریزی کند که کسی مصدوم نشود و تیم تا آخر بازی‌ها به مشکل نخورد.
مدیران پرسپولیس بدانند کنترل فضای مجازی غیرممکن است

به گزارش خبرورزشی، حسن خان‌محمدی، پیشکسوت محجوب و بی‌حاشیه پرسپولیس اعتقاد دارد مسئولان این باشگاه نباید وقت‌شان را صرف کنترل فضای مجازی و مبارزه با شایعات کنند زیرا این کار نشدنی و سخت به‌نظر می‌رسد. او در این مورد گفت: «مدیریت تیم بزرگی مثل پرسپولیس دشوار است، چون باید بخشی از انرژی ارکان مدیریتی، صرف مبارزه با شایعات شود، اما من به مدیریت باشگاه توصیه می‌کنم بدون توجه به شایعات و حواشی، کار خودشان را انجام دهند. بدون شک اگر در بخش مدیریتی موفقیتی حاصل شود، این جو اطراف باشگاه هم تعدیل خواهد شد و هواداران وقتی ببینند یک نفر از حق آن‌ها دفاع کرده و مدیریت خوبی دارد، مدیران باشگاه را حمایت می‌کنند. بهتر است با کار کردن، فضای مجازی را کنترل کرد.»

او اضافه کرد: «الان بحث بر سر شکایت خارجی‌ها علیه باشگاه و تمدید قرارداد بازیکنان است و همیشه در این شرایط، شایعات زیادی مطرح می‌شود ولی مدیران باشگاه نباید به این سمت بروند که همه شایعات را تکذیب یا تأیید کنند. باید کار خودشان را انجام بدهند. کنترل فضای مجازی، نشدنی است. حالا که شنیده‌ام گام‌های خوبی برای توافق و حل پرونده برانکو برداشته شده و ان‌شا‌ءا... این روند تا رسیدن به بهترین نتیجه هم ادامه پیدا کند. همچنین باید با کالدرون و سایر خارجی‌ها هم به سرعت به توافق برسند تا نگرانی‌ها تمام شود.»

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص قرعه جام‌حذفی و تقابل با استقلال در نیمه‌نهایی افزود: «من همیشه برای استقلال احترام قائل هستم و می‌دانم آن‌ها شرایط بسیار خوبی در این هفته‌ها دارند. به هر حال ممکن بود پرسپولیس در این مرحله با هر حریفی مواجه شود و این بار، استقلال مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد. امیدوارم بازی زیبا و بدون حاشیه‌ای از سوی دو تیم ببینیم. جام حذفی، رقابت جذابی است و این دربی می‌تواند یکی از به یادماندنی‌ترین دربی‌ها شود. از سوی دیگر، پرسپولیس هم تیم خوبی است و توانایی قهرمانی در جام‌حذفی را داراست.»

خان‌محمدی در نهایت گفت: «امیدوارم کادر فنی پرسپولیس طوری برای تمرینات برنامه‌ریزی کند که کسی مصدوم نشود و تیم تا آخر بازی‌ها به مشکل نخورد. الان پرسپولیس باید برنامه‌ای برای نیمه‌نهایی و حتی فینال جام‌حذفی داشته باشد و سپس یحیی گل‌محمدی و همکارانش فکری به حال لیگ قهرمانان آسیا کنند. البته دو بازی دیگر هم در پیش است، اما اهمیت زیادی ندارد. فعلاً یک جام و یک تورنمنت دیگر مهم‌تر از نتیجه بازی با گل‌گهر و سایپاست. گل‌محمدی حتی می‌تواند با استفاده از بازیکنان جوان به دنبال کسب برد مقابل این دو حریف باشد.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-15 16:40

افزودن دیدگاه جدید