کد مطلب: 

247790

کارخانه هوشمند و خودکار شیائومی شروع به کار کرد

شیائومی از آغاز فعالیت یک کارخانه هوشمند خبر داده که تمام فعالیت های آن به طور خودکار انجام می شود و مجهز به هوش مصنوعی و ۵G است.
کارخانه هوشمند و خودکار شیائومی شروع به کار کرد

به گزارش سیتنا به نقل از گیزموچاینا، شیائومی روز ۱۱ آگوست (۲۱ مرداد) در مراسم دهمین سالگرد تاسیس خود از محصولات  مختلفی از جمله یک تلویزیون کاملا شفاف رونمایی کرد. همچنین در این مراسم «لی جون» مدیر ارشد اجرایی شیائومی اعلام کرد یک کارخانه هوشمند در پکن فعالیت خود را آغاز کرده است. در حقیقت موبایل «می ۱۰ اولترا» که به تازگی رونمایی شده در این کارخانه هوشمند ساخته می شود.

البته جون در سال ۲۰۱۹ فاش کرد شیائومی مشغول ساخت یک کارخانه هوشمند است که با فناوری ۵G و هوش مصنوعی کار می کند.

این کارخانه در فضای ۱۸ هزار و ۶۰۰ مترمبع ساخته شده و مجهز  به یک خط تولید کاملا اتوماتیک است که فرایندهای مختلف از مدیریت محصول تا فراوری ماشینی، بسته بندی و انبار کالا را به طور خودکار انجام می  دهد. این کارخانه می تواند سالانه بیش از یک میلیون دستگاه موبایل  هوشمند بسازد.

البته این شرکت چینی کارخانه هوشمند خود را به تولید موبایل های رده بالا اختصاص داده است. علاوه بر آن از این واحد تولیدی برای تست مواد نوآورانه، فناوری خای جدید و فرایندهای تولید جدید و همچنین پروژه های پیش تحقیقاتی استفاده می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-15 09:46

افزودن دیدگاه جدید