کد مطلب: 

247788

نگرانی از سن پایین کاربران تیک تاک

یک سوم کاربران برنامه تولید ویدئوهای کوتاه تیک تاک در آمریکا 14 سال یا کمتر سن دارند و این مساله نگرانی هایی را در مورد اثرات استفاده از این برنامه ایجاد کرده است.
نگرانی از سن پایین کاربران تیک تاک

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، تیک تاک برنامه ای است که توانسته توجه کاربران جوان و کم سن و سال را در بسیاری از نقاط جهان به خود جلب کند. بررسی ها نشان می دهد حدود یک سوم ۴۹ میلیون کاربر تیک تاک در آمریکا ۱۴ سال و کمتر سن دارند.

همین مساله به نگرانی در مورد امنیت این برنامه دامن زده است. همچنین مشخص نیست طراحان این برنامه به اندازه کافی به حفظ حریم شخصی و اطلاعات خصوصی کاربران خود اهمیت می دهند یا خیر.

بررسی مذکور که در ماه جولای انجام شده حاکیست در ماه جولای ۱۸ میلیون کاربر برنامه تیک تاک ۱۴ سال یا کمتر سن داشته اند و حدود ۲۰ میلیون کاربر روزانه برنامه تیک تاک در آمریکا نیز ۱۴ سال به بالا سن دارند.

تیک تاک از کاربران خود می خواهد تا سنشان را در زمان ثبت نام برای استفاده از این برنامه اعلام کنند. افراد کمتر از ۱۳ سال نمی توانند اطلاعات شخصی یا ویدئوهای خصوصی را به اشتراک بگذارند. اما هر کاربر می تواند به دروغ سن خود را بیشتر اعلام کند و علاوه بر این لزومی به جلب رضایت والدین برای استفاده از این برنامه وجود ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-15 09:16

افزودن دیدگاه جدید