کد مطلب: 

247644

سازمان جاسوسی سیا جاسوسی دولت چین از تیک تاک را رد کرد

گزارش جدید منتشر شده توسط سازمان جاسوسی سیا نشان می‌دهد دولت چین هرگز به داده‌های خصوصی کاربران آمریکایی اپلیکیشن تیک تاک دسترسی نیافته است.
سازمان جاسوسی سیا جاسوسی دولت چین از تیک تاک را رد کرد

به گزارش سیتنا به نقل از نیویورک تایمز، تحلیلگران سیا به کاخ سفید اعلام کرده‌اند که اگر چه دستیابی دولت چین به اطلاعات خصوصی کاربران اپلیکیشن تیک تاک ممکن است، اما هیچ شواهدی در دست نیست که نشان دهد چین در عمل چنین کاری کرده باشد.

ارزیابی سیا در شرایطی صورت گرفته که ترامپ طی دو هفته اخیر بارها مدعی جاسوسی سایبری پکن از کاربران برنامه به اشتراک گذاری ویدئوی تیک تاک شده است. ترامپ بر مبنای همین ادعاهای دروغ تلاش کرده تا مالکیت تیک تاک را از شرکت چینی بایت دنس بگیرد. توئیتر و مایکروسافت از جمله شرکت‌هایی هستند که برای خرید تیک تاک با بایت دنس وارد مذاکره شده‌اند.

به دنبال تداوم ادعاهای رئیس جمهور آمریکا بر علیه تیک تاک، بایت دنس شکایتی را بر علیه دولت آمریکا تقدیم دادگاه کرده و خواستار لغو فرمان اجرایی وی برای ممنوعیت فعالیت تیک تاک در آمریکا شده است.

ادعاهای آمریکا در مورد سرقت اطلاعات خصوصی کاربران اپلیکیشن چینی تیک تاک در شرایطی مطرح می‌شود که شرکت‌های فناوری بزرگ آمریکا مانند فیس بوک، آمازون، گوگل و غیره خود بارها به علت سرقت اطلاعات خصوصی کاربران و سوءاستفاده از آنها محکوم شده و رسوایی‌های بزرگی به بار آورده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-10 11:34

افزودن دیدگاه جدید