کد مطلب: 

247640

احتمال خرید تیک تاک توسط نتفلیکس

منابع مطلع از احتمال خرید برنامه چینی تیک تاک توسط نتفلیکس در صورت نهایی نشدن تلاش های مایکروسافت برای خرید آن خبر می دهند.
احتمال خرید تیک تاک توسط نتفلیکس

به گزارش سیتنا به نقل از ان بی سی نیوز، نتفلیکس که در تلاش برای توسعه فعالیت های بازاریابی خود در جهان است، خرید تیک تاک را فرصتی مناسب برای شناساندن خود به طیف گسترده تری از مخاطبان در جهان می داند.

از همین رو تمایل نتفلیکس به خرید تیک تاک زیاد است، زیرا با این کار این شرکت یک تهدید بالقوه را از آن خود کرده است. از سوی دیگر باید توجه داشت زمینه فعالیت نتلفلیکس و تیک تاک بیشتر به یکدیگر نزدیک است و لذا اداره آن از این لحاظ هم برای نتفلیکس جذابیت بیشتری دارد.

در عین حال باید توجه داشت نتفلیکس تجربه زیادی در زمینه خرید شرکت های خارجی و بین المللی ندارد و شاید این مهم ترین نقطه ضعف آن تلقی شود. نتفلیکس در زمینه نمایش انواع فیلم و ویدئو و سریال فعالیت می کند و زمینه اصلی فعالیت تیک تاک نمایش ویدئوهای تولید شده کاربران است. ترکیب این دو زمینه فعالیت می تواند برای نتفلیکس بسیار جذاب باشد، البته هنوز در این زمینه اطلاعات دقیق و دست اولی در دسترس نیست. علاوه بر مایکروسافت و نتفلیکس توئیتر هم به عنوان یکی از خریداران تیک تاک مطرح شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-10 10:46

افزودن دیدگاه جدید