کد مطلب: 

247637

غلبه مشاور املاکی‌ها بر کرونا با کمک فناوری واقعیت مجازی

شیوع ویروس کرونا باعث شده بسیاری از مردم برای خرید یا اجاره خانه تمایلی به مراجعه و بازدید حضوری نداشته باشند. فناوری واقعیت مجازی موجب برطرف شدن نسبی این چالش در آمریکا شده است.
غلبه مشاور املاکی‌ها بر کرونا با کمک فناوری واقعیت مجازی

به گزارش سیتنا به نقل از سی ان بی سی، مشاوران املاک در آمریکا برای اقناع مشتریان مشتاق و نیز جلوگیری از برهم خوردن کسب و کارهایشان در تلاش هستند برای آنها بازدیدهای مجازی ترتیب دهند و بدین منظور از فناوری واقعیت مجازی بهره می گیرند.

بر اساس بررسی های موسسه کورلاجیک، قیمت خانه در آمریکا در ماه ژوئن امسال نسبت به ماه ژوئن سال گذشته ۴.۹ درصد افزایش یافته و بسیاری از مشتریان در تلاش هستند قبل از گران تر شدن بیشتر خانه نسبت به خرید اقدام کنند.

یکی از شرکت هایی که ابزار بازدید سه بعدی و مجازی از منازل در اختیار کاربران و مشتریان علاقمند قرار می دهد، شرکت نرم افزاری مترپورت است. بر اساس اعلام این شرکت استفاده از ابزار تولیدی آن از ماه مارس تا اواسط ماه ژوئن ۱۵۷ درصد رشد داشته و همین مساله درآمد کلانی را برای شرکت مترپورت به ارمغان آورده است.

محصولات این شرکت یک مدل سه بعدی قابل درک و محسوس از هر خانه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند و علاقمندان می توانند بدون نیاز به خروج از منزل و با رایانه ها و هدست های واقعیت مجازی حس حضور در خانه های یادشده را در خود ایجاد کنند.

مشاوران املاک در آمریکا از این طریق هر روز دهها خانه را به مشتریان علاقمند نشان می دهند و برخی سایت های فروش منزل در آمریکا مانند ردفین و زیلو هم از همین امکانات برای جلوگیری از ریزش مشتری بهره می گیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-10 10:26

افزودن دیدگاه جدید