کد مطلب: 

247610

آغاز مهاجرت تبلیغات کنندگان از تیک تاک

اپلیکیشن اشتراک ویدیوی چینی تیک تاک تبلیغات کنندگان را برای ممنوعیت احتمالی این برنامه در آمریکا آماده کرده و به آنها پیشنهاد داده است که در صورت نمایش داده نشدن تبلیغات، پولشان پس داده شود.
آغاز مهاجرت تبلیغات کنندگان از تیک تاک

به گزارش سیتنا، کسب و کار تبلیغات تیک تاک نوپا است و درآمد یک میلیارد دلاری که تیک تاک برای سال ۲۰۲۰ پیش بینی کرده است تنها بخش کوچکی از درآمد بایت دنس، شرکت مادر آن است. اما تیک تاک به فضای محبوب برای برندهایی تبدیل شده که به دنبال جذب مخاطبان جوانی هستند که از این برنامه برای ساخت و اشتراک گذاری ویدیوهای خود استفاده می کنند.

راب پیرسال، از مدیران آژانس تبلیغاتی هاواس مدیا با اشاره به اطلاعیه ای که از تیک تاک دریافت کرده اند، اظهار کرد: تیک تاک اعلام کرده که همچنان به اجرای توافق های تبلیغاتی ادامه می دهد و اگر نتواند تعهداتشان را انجام دهد، پول تبلیغات کنندگان را برخواهد گرداند. همچنین در حال همکاری با اینفلوئنسرهای بزرگ است تا در صورت ممنوعیت تیک تاک در آمریکا بتوانند به پلتفرمهای دیگر مهاجرت کنند.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا روز پنج شنبه اعلام کرد که از ۱۵ سپتامبر مبادلات مالی شهروندان آمریکایی با اپلیکیشنهای چینی تیک تاک و وی چت ممنوع خواهد شد.

بلیک چندلی، نایب رییس راهکارهای کسب و کار جهانی تیک تاک در بیانیه ای اعلام کرد: ما متعهدیم تا شریک مطمئنی برای برندها، آژانسها و تبلیغات کنندگان باشیم و تیک تاک اینجا باقی خواهد ماند و سالهای زیادی به فعالیت ادامه می دهد.

بر اساس گزارش رویترز، برخی از تبلیغات کنندگان طرح های اضطراری تهیه کرده و در حال بررسی برنامه های دیگر برای جابجایی بودجه تبلیغاتشان هستند.

به گفته مگان رائو، یکی از مدیران آژانس HYFN، اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس اسنپ چت یکی از گزینه ها برای تبلیغات کنندگانی است که به دنبال مخاطبان جوان هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-09 13:17

افزودن دیدگاه جدید