کد مطلب: 

247594

توئیتر رقیب مایکروسافت برای خرید اپلیکیشن تیک تاک شد

به نظر می رسد توئیتر به رقیبی برای مایکروسافت تبدیل شده و قصد خرید تیک تاک را دارد.
توئیتر رقیب مایکروسافت برای خرید اپلیکیشن تیک تاک شد

به گزارش سیتنا به نقل از دیجیتال ترندز، به نظر می رسد  توئیتر نیز قصد خرید تیک تاک را دارد و به رقیبی برای مایکروسافت تبدیل شده است. اما هنوز مشخص نیست این شبکه اجتماعی می تواند در مقایسه با مایکروسافت قیمت بالاتری برای خرید ارائه کند یا خیر.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی جدید به نقل از یک منبع آگاه فاش کرده توئیتر مذاکرات اولیه برای خرید تیک تاک را آغاز کرده است.

البته به گفته این منابع آگاه چنانچه توئیتر بخواهد این عملیات ادغام را انجام دهد باید سرمایه خود را افزایش دهد. زیرا ارزش بازاری توئیتر ۲۹ میلیارد دلار و تقریبا به اندازه ارزش سرویس های  تیک تاک در آمریکا است که رئیس جمهور آمریکا دستور خرید آنها را صادر کرده است.

اریک گوردن پروفسور دانشگاه میشیگان در این باره می گوید: توئیتر برای فراهم کردن سرمایه لازم جهت خرید سرویس های تیک تاک در آمریکا با چالش بزرگی روبرو است. ظرفیت دریافت وام شرکت محدود است.

از سوی دیگر شرایط خرید تیک تاک توسط توئیتر هنوز مشخص نیست اما این شرکت متعقد است به اندازه مایکروسافت با تحقیقات گسترده آنتی تراست روبرو نخواهد شد.

این درحالی است که هفته گذشته  پس از تهدید ترامپ به ممنوعیت شبکه اشتراک گذاری ویدئو تیک تاک، مایکروسافت قصد خود برای خرید این اپلیکیشن را اعلام کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-09 09:25

افزودن دیدگاه جدید