کد مطلب: 

247474

روزانه ۷۲ هزار کارمند فورد آزمایش کرونا می‌دهند!

شرکت فورد با انجام قراردادی جدید، شرایط را برای انجام آزمایش ویروس کرونا و بررسی روزانه سلامت کارمندان خود فراهم ساخت.
روزانه ۷۲ هزار کارمند فورد آزمایش کرونا می‌دهند!

به گزارش سیتنا، شرکت فورد روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد تمامی کارکنان نیمه‌وقت و تمام‌وقت خود که علائم ویروس کرونا را دارند مورد آزمایش تشخیص این بیماری قرار دهد.

بر اساس گفته‌های این شرکت، آن‌ها فضا‌های مخصوصی را برای نظارت و انجام آزمایش روی افراد آماده ساخته‌اند تا بتوانند همزمان با بازگشایی کارخانه، سلامت افراد را تحت کنترل داشته باشند.

اهداف و اقدامات شرکت فورد برای کنترل سلامت کارکنان این مجموعه

طبق اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود که شرکت فورد از تاریخ ۱۸ مه فعالیت‌های خود را باری دیگر در کارخانه‌ها آغاز کند. در کنار کارکنان کارخانه، شرکت فورد در حال بازگرداندن ۱۲ هزار کارمندی است که نمی‌توانند ملزومات شغل خود را به‌صورت دورکار فراهم سازند یا مراحل لازم را طی کنند. از این بخش‌ها می‌توان به مسئولان قسمت آزمایش مقاومت خودرو و طراحی قطعات اشاره کرد. گفتنی است؛ شرکت فورد برخی از مراکز خود را ۱۱ مه در آمریکای شمالی بازگشایی کرد.

شرکت فورد درباره اقدامات خود اظهار کرد که آن‌ها در ابتدا از سرویس PCR استفاده خواهند کرد. این سرویس آزمایش که در واقع واکنش زنجیره‌ای پلیمراز نام دارد، افرادی که کاملا به ویروس کرونا مبتلا هستند را شناسایی می‌کند. نحوه فعالیت PCR به‌صورتی است که میزان RNA را شناسایی می‌کند و از فعالیت دفاعی بدن مطلع می‌شود. فورد در ادامه اظهار داشت که آن‌ها قراردادی را با سازمان سیستم آزمایش سلامتی امضاء کرده‌اند. از این رو شرکت فورد با سازمان بومنت در جنوب میشیگان، بیمارستان لیبرتی در کانزاس و دانشگاه میشیگان برای انجام آزمایش‌های لازم همکاری خواهد کرد.

در مجموع شرکت فورد ۷۲ هزار کارمند در منطقه میشیگان دارد که نیاز است از آن‌ها مراقب شود و امنیت سلامتی آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد. چنین قراردادی به شرکت فورد اجازه می‌دهد تا پس از انجام آزمایش‌های لازم بر روی کارمندان خود، پاسخ آن را در ۲۴ ساعت آینده دریافت کند. همچنین پس از اعلام آزمایش‌ها، مسئولان مربوطه در شرکت فورد شروع به بررسی افرادی می‌کنند که ارتباط شغلی نزدیکی با فرد مبتلا به ویروس کرونا داشته‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-04 10:26

افزودن دیدگاه جدید