کد مطلب: 

247470

افشای تخلفات قدیمی هکر توئیتر

مغز متفکر 17 ساله عامل هک توئیتر که بیش از صدهزار دلار از این طریق به جیب زده بود، پیش از این هم مقدار زیادی بیت کوین سرقت کرده بود.
افشای تخلفات قدیمی هکر توئیتر

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، گراهام ایوان کلارک پسر ۱۷ ساله ای که با همکاری دو جوان دیگر حساب های کاربری صدها فرد مشهور را در توئیتر در تاریخ ۱۵ جولای هک کرد، سال قبل هم صدهاهزار دلار پول را در قالب بیت کوین سرقت کرده بود.

وی و همدستانش در سال ۲۰۱۹ موفق شده بودند از راه دور کنترل گوشی متعلق به گرگ بنت یک سرمایه گذار حوزه فناوری مقیم سیاتل را در دست گرفته و از این طریق ۱۶۴ بیت کوین متعلق به وی را بدزدند. ارزش این بیت کوین ها در آن زمان بالغ بر ۸۵۶ هزار دلار بود.  امروزه این بیت کوین ها ۱.۸ میلیون دلار ارزش دارند.

در آوریل گذشته پلیس آمریکا توانست صد بیت کوین از این مجموعه را پس بگیرد و به بنت بازپس دهد. در آن زمان پلیس تصمیم گرفت ایوان کلارک را دستگیر نکند، زیرا او زیر ۱۸ سال سن داشت. اما این نوجوان تنها دو هفته بعد تلاش های خود برای هک کردن توئیتر را آغاز کرد و در نهایت حساب های افرادی مانند بیل گیتس، جو بایدن، الون ماسک و غیره را به کنترل خود درآورد. بنابراین اهمال پلیس در قبال وی اقدامی نادرست بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-04 10:08

افزودن دیدگاه جدید