کد مطلب: 

247437

اخراج ۱۴ درصد کارکنان شرکت آمریکایی خدمات وای فای به ایرلاین‌ها

شرکت آمریکایی گوگو که در زمینه ارائه خدمات اینترنت وای فای به شرکت‌های هواپیمایی در جهان فعالیت می‌کند از اخراج ۱۴ درصد از کارکنان خود به علت رکود ناشی از شیوع کرونا خبر داد.
اخراج ۱۴ درصد کارکنان شرکت آمریکایی خدمات وای فای به ایرلاین‌ها

به گزارش سیتنا به نقل از ورج، گوگو قصد دارد ۱۴ درصد از نیروی کار خود را اخراج کند. ابتلای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا میزان مسافرت‌های هوایی را به میزان چشمگیری کاهش داده و در این شرایط تعداد افرادی که تمایل به استفاده از خدمات پرهزینه اینترنت وای فای در زمان پرواز دارند نیز کاهش یافته است.

گوگو در ماه آوریل ۶۰۰ کارمند خود را به مرخصی اجباری فرستاده بود و پرداخت حق مدیریت رؤسای این شرکت را هم در همین ماه متوقف کرده بود. این شرکت اعلام کرده با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و عدم اقبال به سفرهای هوایی تا سال ۲۰۲۴ بر مبنای پیش بینی‌های صورت گرفته چاره‌ای جز تداوم این وضعیت ندارد.

گوگو خواستار دریافت کمک‌های مالی دولت آمریکا نیز شده، اما مشخص نیست آیا کمکی به این شرکت تعلق می‌گیرد یا خیر.

پیش از این اولیگ تورن مدیرعامل گوگو کاهش نیروی کار گوگو را با توجه به رکورد صنعت هوایی و چشم انداز نامشخص تحول در شرایط فعلی گامی ضروری توصیف کرده بود. این شرکت خدمات اینترنت خود در پروازها را با استفاده از سرویس‌های ماهواره‌ای ارائه می‌دهد که هزینه بالایی دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-03 13:32

افزودن دیدگاه جدید