کد مطلب: 

247429

رامبد جوان به تلویزیون برگشت؟

جدایی ۱۶ ماهه رامبد جوان از تلویزیون، ممکن است به یک همکاری غافلگیرکننده ختم شود.
رامبد جوان به تلویزیون برگشت؟

به گزارش روزنامه خراسان، پس از سفر پرحاشیه رامبد جوان به کانادا، مهم‌ترین سوالی که به وجود آمد، این بود که آیا فعالیت او در تلویزیون ادامه خواهد داشت و مدیران چه تصمیمی برای «خندوانه» خواهند گرفت. هرچند که مدیران تلویزیون و شبکه نسیم در گفت‌وگوهایی اعلام کردند سری جدید «خندوانه» ساخته می‌شود اما طولانی شدن غیبت رامبد جوان در تلویزیون با صحبت‌های مدیران و تهیه‌کننده برنامه همخوانی نداشت. ادامه فعالیت‌های جوان در فضای مجازی نیز فاصله او را از تلویزیون بیشتر کرد. در نهایت پخش نشدن مسابقه اینترنتی او در فضای مجازی، احتمال بروز اختلاف بین رامبد جوان و تلویزیون را پررنگ کرد و او در یک قدمی جدایی از تلویزیون دیده می‌شد.

واکنش انتقادی تلویزیون به سفر کانادا

پس از سفر رامبد جوان به کانادا و تولد فرزندش در این کشور، همه منتظر واکنش تلویزیون و مدیران به این ماجرا بودند. هرچند که مدیران تلویزیون برای ساخت ادامه «خندوانه» وعده‌هایی دادند و به نظر می‌رسید تلویزیون مشکلی با ادامه فعالیت او ندارد، اما با وجود وعده‌ها فصل جدید «خندوانه» ساخته نشد. علاوه بر این، تلویزیون در بخش «داغ‌های مجازی» خبر ۲۰:۳۰ علیه رامبد جوان موضع گرفت و به تولد فرزند او در کانادا به شدت انتقاد کرد. این موضع انتقادی خلاف رویه معمول تلویزیون در حمایت از مجریان و برنامه‌سازانش بود. پس از شیوع کرونا هم رامبد جوان رسما اعلام کرد که به دلیل به خطر افتادن سلامتی عوامل و تماشاگران، «خندوانه» را نمی‌سازد. او دو ماه قبل نیز در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی با مردم در پاسخ به سوالی درباره ساخت «خندوانه» گفته بود که این برنامه فعلا ساخته نخواهد شد.

جبران غیبت در تلویزیون با اینستاگرام

رامبد جوان در طول مدت دوری از تلویزیون، فعالیت‌هایش را به شکل‌های مختلف در فضای مجازی پیگیری کرد. او حتی در دوره قرنطینه، برنامه‌ای مجازی به نام «خونه‌بازی» را در صفحه رسمی خود منتشر کرد و مانند «خندوانه» از حضور خوانندگان، کارشناسان و کمدین‌ها یا شرکت‌کننده‌های «خنداننده‌شو» در این برنامه مجازی استفاده کرد. او علاوه بر این برنامه، سعی کرد به واسطه راه‌های مختلف مانند گپ‌وگفت با دنبال‌کننده‌هایش، ارتباط خود را با مردم از طریق فضای مجازی حفظ کند.

برنامه‌سازی در اینترنت به جای تلویزیون

آخرین اقدام رامبد جوان در فضای مجازی و ادامه فعالیت حرفه‌ای خود در بستر اینترنت، فاصله‌ای را که از زمان سفرش به کانادا میان او و تلویزیون ایجاد شده بود، بیشتر کرد. او رسما به سمت برنامه‌سازی در فضای مجازی رفت و به نظر می‌رسید تصمیمی برای ساخت «خندوانه» ندارد. قرار بود رامبد جوان با همراهی دو حامی مالی که یکی از آن‌ها حامی مالی برنامه «خندوانه» نیز بوده، مسابقه «استندآپ شو» را در فضای مجازی برگزار کند. فراخوان مسابقه چند ماه قبل اعلام و اواخر تیر برندگان معرفی شدند. قرار بود اولین قسمت مسابقه چهارشنبه یکم مرداد در فضای مجازی پخش شود، اما مسابقه به پخش نرسید. رامبد جوان دوم مرداد با انتشار تیزری از مسابقه اعلام کرد ۲۴ ساعت تا پخش مسابقه باقی مانده، اما باز هم خبری نشد. پس از لغو پخش مسابقه برای بار دوم، به طرز عجیبی خبر تازه‌ای از زمان پخش «استندآپ شو» نشد و علت پخش نشدن آن نیز اعلام نشد.

تلویزیون رامبد را باز گرداند؟

پس از پخش نشدن «استندآپ شو» امیرمهدی ژوله با انتشار پستی به جلوگیری از پخش تبلیغات او در تلویزیون و محرومیتش از حضور در یک مسابقه استندآپ اینترنتی اشاره کرد اما دیروز کانال خبری صبح سینما در گزارشی مدعی شد از آن جا که شرط تلویزیون برای مجوز ساخت مسابقه، تولید سری جدید «خندوانه» بوده است، دو طرف به توافقی دست یافته اند که مسابقه «استندآپ شو» با عنوان «خنداننده شو ۳» روی آنتن تلویزیون برود. بنابراین در شرایطی که به نظر می‌رسید تصمیم رامبد مبنی بر ادامه مسیر حرفه‌ای اش در فضای مجازی جدی است، رسانه ملی با اختیاراتی که در کنترل تلویزیون‌های اینترنتی به دست آورده، راهی جز بازگشت رامبد به تلویزیون برای او باقی نگذاشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-03 11:29

افزودن دیدگاه جدید