کد مطلب: 

247380

سامسونگ فروش پرچمداران سال گذشته خود را متوقف می‌کند

طبق اطلاعات به دست آمده شرکت سامسونگ پس از معرفی Note 20 فروش پرچمداران سال ۲۰۱۹ خود را متوقف می‌کند.
سامسونگ فروش پرچمداران سال گذشته خود را متوقف می‌کند

به گزارش سیتنا، بر اساس گزارش‌های جدید، فروش سه ماه دوم شرکت سامسونگ در سال جاری به قدری بد بوده که هوآوی توانسته از این شرکت پیشی بگیرد. در شرایط عادی و عدم وجود ویروس جهانی کرونا، چنین اتفاقی کاملاً شگفتی‌آفرین به حساب می‌آید، چرا که شرکت چینی هوآوی مدتی است به توسعه فروش محصولات خود مشغول است. نکته‌ای که این آمار را عجیب‌تر می‌کند آن است که شرکت هوآوی توسط آمریکا محدود شده و در این کشور به فروش نمی‌رسد.

محدودیت هوآوی در آمریکا فروش محصولات این شرکت را در کشور‌های دیگر افزایش داد و مردم در روز‌های قرنطینه همچنین سفارش‌های خود را از هوآوی داشتند. در این حین شرکت سامسونگ نیز با لغزشی ۳۰ درصدی در فروش خود مواجه بود. این اتفاقات درست در زمانی صورت گرفت گه شرکت اپل نیز توانسته بود با رشد ۲۲۵ درصدی در هر فصل فروش فوق‌العاده‌ای را در چین بدست آورد.

با این که بسیاری از کاربران گمان می‌کنند ویروس کرونا در فروش محصولات سامسونگ تأثیر منفی داشته، اما حقیقت چیز دیگری است. در واقع گوشی هوشمند Galaxy S20 آن قدر‌ها که انتظار می‌رفت عملکرد خوبی را از خود نشان نداد و رضایت کاربران را جلب نکرد. از طرفی قیمت بالای این محصول هوشمند یک نکته منفی بود که باعث شد افراد کمی به سمت خرید آن قدم بردارند.

با این حال به نظر می‌آید که شرکت سامسونگ قصد ندارد از این اتفاق درسی بگیرد و بر اساس شواهد گوشی Galaxy Note 20 نیز قیمت کمتری نسبت به پرچمدار پیشین نخواهد داشت. از این رو بسیاری از کاربران معمولاً زمانی که یک گوشی جدید منتشر می‌شود سعی می‌کنند نمونه قبلی آن و یا محصول پیشین شرکت را خریداری کنند، چون گوشی‌های هوشمند جدید همیشه گران‌تر هستند و قیمت گوشی‌های قدیمی پس از معرفی آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. با این وجود به نظر می‌آید شرکت سامسونگ برنامه دیگری در نظر دارد.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، شرکت سامسونگ سعی دارد پس از معرفی Note 20 تولید پرچمداران پیشین خود را متوقف سازد. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، کاربران پس از معرفی Galaxy Note 20 شاهد تمام شدن موجودی مدل‌های Galaxy Note 10 و Galaxy S10 خواهند بود.

در حال حاضر نیز دو رنگ از گوشی‌های گلکسی فولد دیگر در سایت شرکت سامسونگ وجود ندارند. به نظر می‌آید شرکت سامسونگ سعی دارد فروش محصولات خود را کنترل می‌کند و تمایل ندارد سری گوشی‌های A تحت تأثیر فروش پرچمداران نوت و فولد قرار گیرند. این شرکت همچنین تمایل دارد عملکرد گوشی‌های سری A را بهبود بخشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-02 10:12

افزودن دیدگاه جدید