کد مطلب: 

247305

توییتر: پیام‌های رهبر ایران درباره اسرائیل نقض قوانین توییتر نیست

یکی از مسئولان شبکه اجتماعی توییتر خطاب به نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی تأکید کرد که پیام‌های رهبر ایران درباره رژیم صهیونیستی، نقض قوانین این شبکه اجتماعی نیست.
توییتر: پیام‌های رهبر ایران درباره اسرائیل نقض قوانین توییتر نیست

به گزارش سیتنا، یکی از مسئولان شبکه اجتماعی «توییتر» در واکنش به اعتراض نمایندگان «کِنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) مبنی بر عدم حذف توییت‌های دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله «علی خامنه‌ای» در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این پیام‌ها نقض قوانین توییتر نیست و به همین دلیل حذف نشده است.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» در این خصوص گزارش کرد، این مقام توییتر روز گذشته (چهارشنبه) خطاب به نمایندگان کنست گفت که توییت‌های رهبر ایران در خصوص رژیم صهیونیستی نقض قوانین مقابله با نفرت‌پراکنی و سخنان نفرت‌انگیز شبکه توییتر نیست و «قدرتنمایی در حوزه سیاست خارجی محسوب می‌شود».

«ایلوا پیترسون» مسئول خط مشی توییتر برای کشورهای نوردیک و رژیم صهیونیستی از طریق یک ویدئوکنفرانس به کمیته امور مهاجرت، جذب و یهودیان پراکنده در جهان کنست گفت: «ما رویکردی در قبال رهبران جهان داریم که می‌گوید، تعامل مستقیم با چهره‌ها و شخصیت‌های عمومی و دولتی یا اظهارنظر در زمینه مسائل سیاسی روز یا قدرتنمایی سیاست خارجی در زمینه موضوعات نظامی-اقتصادی، نقض قوانین ما نیست».

اظهارات این مسئول توییتر در پاسخ به سؤال یک فعال حامی صهیونیست‌ها به نام «آرسن اوستروفسکی» بود که تأکید کرده بود که به چه دلیل توییتر اخیراً با تأکید بر اینکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا قوانین این شبکه اجتماعی را نقض کرده، برچسب خاصی را به توییت اخیر وی زده است و این در حالی است که هیچ کاری به بسیاری از توییت‌های رهبر ایران که خواستار نابودی رژیم صهیونیستی شده، نداشته است؟.

بنا بر گزارش شبکه «بی بی سی» در تاریخ ۲۹ ماه می ( ۹ خردادماه)، توییتر برای اولین بار یکی از توییت‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را زیر یک پیام هشدار به کاربران، پنهان کرد و به کاربران هشدار داد که این توییت در ستایش خشونت است اما به دلیل منافع عمومی اگر کسی می‌خواهد آن را مشاهده کند، روی کلمه «مشاهده» کلیک کند.

ترامپ در پی قتل «جورج فلوید» شهروند ۴۶ ساله سیاهپوست آمریکایی به دست افسر سفیدپوست شهر «مینیاپولیس» ایالت «مینه‌سوتا» آمریکا که به اعتراضات سراسری در مینیاپولیس و دیگر شهرهای ایالات متحده منجر شد، با انتشار یک پیامی در صفحه توییتر خود، معترضان را بعنوان «اراذل و اوباش» خطاب کرده بود و تأکید کرده بود که در حال اعزام گارد ملی برای سرکوب معترضان به مینیاپولیس است.

وی در ادامه توییت نوشته بود: «وقتی غارت‎ها شروع شود، تیراندازی هم آغاز می‌شود» که این پیام به دلیل ستایش خشونت از دید کاربران پنهان شده بود.

پیترسون در خصوص پیام‌های مقام معظم رهبری درباره رژیم صهیونیستی تأکید کرد: «اگر یکی از رهبران جهان قوانین ما را نقض کند اما همچنان به حفظ پیام خود علاقمند باشد، ما پیام وی را زیر یک اخطار و هشدار قرار می‌دهیم که این محتویات حاوی یکسری مطالبی در تناقض با قوانین ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد در صورت تمایل چنین محتویاتی را مشاهده کنند».

وی ادامه داد: «و این چیزی بود که برای توییت ترامپ رخ داد: خط آخر آن توییت سیاست‌های ما را درباره ستایش خشونت را نقض می‌کرد و خطر احتمالی تحریک خشونت و آسیب و اقدامات مشابه را به همراه داشت».

یکی از سخنگویان توییتر نیز در واکنش به مقاله اعتراضی روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» درباره پیام رهبر انقلاب ایران گفت اینگونه توییت‌ها «نقض سیاست‌های فعلی ما نیست و قدرتنمایی سیاست‌ خارجی در خصوص موضوعات اقتصادی و نظامی عموماً نقض قوانین توییتر نیست».

پیش از این در اوایل خردادماه وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی با این استدلال که توییت‌های رهبر انقلاب ایران در خصوص تهدید رژیم صهیونیستی به نابودی، موازین توییتر را نقض می‌کند، خواستار حذف اکانت مقام معظم رهبری در توییتر شده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-30 11:25

افزودن دیدگاه جدید