کد مطلب: 

246793

لپ تاپ فوق سبک گلکسی بوک اس عرضه شد

سامسونگ تازه‌ترین مدل لپ تاپ گلکسی بوک اس را عرضه کرده که محصولی فوق سبک محسوب می‌شود و مجهز به تراشه‌های کوالکوم یا اینتل به انتخاب مشتری است.
لپ تاپ فوق سبک گلکسی بوک اس عرضه شد

به گزارش سیتنا به نقل از نیواطلس، این اولین لپ تاپ تولیدی شرکت سامسونگ است که در آن از پردازنده‌های لیک فیلد شرکت اینتل استفاده شده است. این تراشه هیبریدی به گونه‌ای طراحی شده که هم بر روی رایانه‌های رومیزی و هم بر روی رایانه‌های قابل حمل مانند لپ تاپ ها عملکرد خوبی داشته باشد.

شرکت‌های سازنده لپ تاپ از مدت‌ها قبل در تلاش هستند تراشه‌هایی تولید کنند که هم با لپ تاپ ها و هم با رایانه‌های رومیزی سازگار باشند و این هدف در گلکسی بوک اس به ثمر نشسته است. تسهیل دسترسی به شبکه‌های نسل چهارم تلفن همراه و امکان فعالیت مداوم بدون وقوع نقص فنی از جمله مزایای این تراشه هاست. البته اجرای برخی برنامه‌ها و بازی‌های سنگین با استفاده از این تراشه دشوار است.

از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ می‌توان به هشت گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه اس اس دی، نمایشگر ۱۳.۲ اینچی با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، سازگاری با استاندارد وای – فای ۶ و عمر باتری ۱۷ ساعته اشاره کرد. این لپ تاپ تنها ۶.۲ میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن نیز تنها ۹۵۰ گرم است. قیمت مدل پایه این لپ تاپ ۹۴۹ دلار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-20 15:16

افزودن دیدگاه جدید