کد مطلب: 

246741

آمازون به کارمندان ساعتی خود پاداش می‌دهد

شرکت آمازون با پرداخت پاداش به کارمندان ساعتی خود در دوران شیوع ویروس کرونا، برای آن‌ها ایجاد انگیزه می‌کند.
آمازون به کارمندان ساعتی خود پاداش می‌دهد

به گزارش سیتنا، شرکت‌های زیادی وجود دارند که در دوران شیوع ویروس کرونا، هنوز فعالیت خود را ادامه می‌دهند و کارمندان زیادی برای آن‌ها کار می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها که محصولات آن به تمام جهان صادر می‌شود، فروشگاه اینترنتی آمازون است. شرکت آمازون روز دوشنبه اعلام کرد که کارمندان و پیمانکاران این شرکت که در ماه ژوئن سر کار خود حاضر شده بودند، یک پاداش ۵۰۰ دلاری دریافت خواهند کرد. این پاداش برای تشکر از آن‌ها در نظر گرفته شده است.

پاداشی که قرار است شرکت آمازون برای افرادی که حداقل ۱۰ ساعت در روز برای این شرکت کار می‌کنند، از ۱۵۰ دلار آغاز می‌شود و برای کسانی که مغازه‌های کوچکی از شعبه‌های آمازون دارند به ۳ هزار دلار می‌رسد. کارگران و کارمندانی که به صورت تمام‌وقت در شرکت و انبار‌های آمازون در حال کار کردن هستند، ۵۰۰ دلار پاداش خواهند گرفت. تقسیم بر برنامه زمانی ۴۰ ساعته در هفته برای ماه ژوئن، پاداش ۵۰۰ دلار کمی کمتر از ۳ دلار در ساعت است.

این پاداش پس از پاسخ آمازون به این بیماری همه‌گیر موجب انتقاد کارمندان به همراه دادخواست کارگران در جزیره استاتن و اعتصاب دو روزه در یک انبار در آلمان شد. این اقدام آمازون به طور کلی، ۵۰۰ میلیون دلار برای شرکت هزینه در پی خواهد داشت.

اوایل ماه ژوئن، آمازون پرداخت ساعتی ۲ دلار به کارمندان خود که به طور مستقیم با مشتریان ارتباط داشتند را به پایان رساند. ویروس کرونا همچنان در انبار‌های مینه‌سوتا و کالیفرنیای آمازون در حال گسترش است. با توجه به این که آمازون تنها در سه ماهه اول سال جاری میلادی، ۷۵.۵ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است، می‌توان گفت این به معنای واقعی کلمه کمترین کاری است که این شرکت می‌تواند برای کارمندان خود انجام دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-19 15:10

افزودن دیدگاه جدید