کد مطلب: 

246583

طراحی ظاهری تبلت جدید سامسونگ لو رفت

رندر‌های مطبوعاتی منتشر شده از سامسونگ، ظاهر یکی از تبلت‌های پیشرفته این شرکت را فاش کردند.
طراحی ظاهری تبلت جدید سامسونگ لو رفت

به گزارش سیتنا، انتظار می‌رود شرکت سامسونگ به زودی دو تبلت جدید از خانواده تبلت‌های خود، یعنی Galaxy Tab S7 و +Galaxy Tab S7 را معرفی کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که مدل پیشرفته این تبلت از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند که به شبکه‌های 5G با پهنای باند ۶ گیگاهرتز متصل می‌شوند. این تبلت‌ها ممکن است توسط اپراتور‌های متفاوتی در جهان عرضه شوند و فناوری ارتباطی 5G استفاده شده در آن نوید تبلت قوی و سریعی در زمینه گشت و گذار در اینترنت را می‌دهد. علاوه بر این، نسخه‌های وای-فای هم برای این تبلت‌ها عرضه می‌شود و هر دو تبلت با بلوتوثی عرضه می‌شوند که از قلم هوشمند S-Pen پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود، یک کاور صفحه کلید هم برای این تبلت در نظر گرفته شده است.

به تازگی، رندر‌هایی مطبوعاتی از مدل پیشرفته این Galaxy Tab S7 در فضای مجازی لو رفته است. این رندر‌ها مشخص کرده‌اند که +Galaxy Tab S7 دارای یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی از جنس Super AMOLED بوده که رزولوشن آن ۱۷۲۵ در ۲۸۰۰ پیکسل است و پشت پردازش این دستگاه تراشه +Snapdragon 865 وجود دارد. این تبلت دو مدل دارد که یکی از این مدل‌ها دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. باتری این دستگاه ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که که از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. حسگر‌های دوربین پشتی این تبلت ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی هستند و دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسل قدرت خواهد داشت.

رندر‌هایی که از Galaxy Tab S7 منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که این تبلت دارای دو مدل وای-فای و سیمکارتی خواهد بود، اما مدل وای-فای آن از 5G پشتیبانی نمی‌کند. همانگونه که تصویر این تبلت اثبات می‌کند، این تبلت همراه قلم هوشمند S-Pen و پوشش صفحه کلید خود عرضه خواهد شد که صفحه کلید آن مجهز به یک نشانگر هم هست. این تبلت نمایشگری ۱۱ اینچی دارد که رزولوشن آن +QHD است و مانند نمونه پیشرفته خود از پردازنده +Snapdragon 865 استفاده می‌کند؛ حافظه‌ها این دستگاه هم مانند +Galaxy Tab S7 است.

دوربین‌های روی این تبلت همانند نسخه پلاس آن است. این یعنی Galaxy Tab S7 یک حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک حسگر عمق ۵ مگاپیکسلی در پشت خود خواهد داشت. دوربین جلویی این دستگاه هم یک حسگر ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری این دستگاه هوشمند ۷۷۶۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و علاوه بر این، از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

هر دو تبلت آینده سامسونگ به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.5 ارائه می‌شوند. رندر Galaxy Tab S7 دو اسپیکر را در پایین این تبلت نشان می‌دهد که در کنار پورت USB-C آن قرار گرفته شده است و احتمال دارد یک جفت بلندگوی دیگر برای پشتیبانی از صدای استریو بالای این دستگاه قرار گرفته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-16 09:45

افزودن دیدگاه جدید