کد مطلب: 

246362

محکومیت هکر روس دراپ باکس!

یک هکر روس به جرم حمله سایبری به سایت های مشهوری همچون دراپ باکس، لینکد این و فورم اسپرینگ محکوم شد. وی قرار است از شهریور ماه دوره محکومیت خود را طی کند.
محکومیت هکر روس دراپ باکس!

به گزارش سیتنا به نقل از زد دی نت، هکر روس شبکه های اجتماعی آمریکایی یوگنی نیکولین نام دارد و به جرم نفوذ به شبکه های داخلی لینکد این، دراپ باکس و فورم اسپرینگ محکوم شده است.

وی در سال ۲۰۱۲ حملات هکری خود را انجام داده است و از این طریق به پایگاه های داده حاوی اطلاعات کاربران دسترسی یافته  و این اطلاعات را در بازار سیاه به فروش رسانده است. محاکمه این فرد در کالیفرنیا انجام شده است.

این هکر ابتدا در تاریخ ۳ و ۴ مارس سال ۲۰۱۲ به لینکد این حمله کرده است و برای این کار یک بدافزار را در درون لپ تاپ یکی از کارکنان لینکد این نصب کرده است. وی از این طریق وارد شبکه وی پی ان لینکد این شده و به داده های کاربران دسترسی یافته است. وی به همین شیوه اطلاعات ۱۱۷ میلیون کاربر شامل نام، نام کاربری و آدرس ایمیل را سرقت کرده است.

وی به شیوه هایی مشابه در می و ژوئن سال ۲۰۱۲ توانسته اطلاعات ۶۸ میلیون کاربر دراپ باکس و ۳۰ میلیون کاربر فورم اسپرینگ را به دست آورد. این هکر سرانجام در سال ۲۰۱۶ دستگیر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-12 09:15

افزودن دیدگاه جدید