کد مطلب: 

246341

مشکل فیلمبرداری با لنز پریسکوپ گوشی اوپو رفع شد

شرکت اوپو به تازگی اعلام کرده است که ایراد موجود در دوربین گوشی Oppo Reno 10x zoom برطرف شده و کاربران از این پس امکان فیلمبرداری با لنز پریسکوپ را خواهند داشت.
مشکل فیلمبرداری با لنز پریسکوپ گوشی اوپو رفع شد

به گزارش سیتنا، اوپو یکی از شرکت‌های موفق چینی سازنده تلفن‌های همراه در جهان است که گوشی‌های آن به دلیل داشتن قیمتی پایین‌تر نسبت به سایر رقبا، فروش نسبتا خوبی دارند. یکی از گوشی‌های جدید این شرکت که می‌توان آن را رده بالا نامید، Oppo Reno 10x zoom است؛ این دستگاه کمتر از یک ماه پیش و با دوربین سه گانه وارد بازار شد. سه دوربین استفاده شده در این گوشی شامل یک لنز ۸ مگاپیکسلی از نوع Ultra Wide، یک لنز پریسکوپی و یک گزینه ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی می‌شود. این دستگاه جزو اولین گوشی‌های موجود در بازار است که از لنز پریسکوپ در آن استفاده شده و توانایی زوم چند برابری دارد.

اما تاکنون در بخش دوربین این گوشی ایرادی وجود داشت که باعث می‌شد کاربران حین فیلمبرداری نتوانند از لنز پریسکوپ استفاده کنند و به نوعی مانع از استفاده کامل کاربران از قابلیت‌های دستگاه می‌شد؛ اما شرکت اوپو برای حل شدن این مشکل در حال عرضه بروزرسانی است که این مشکل را حل خواهد کرد.

طبق اعلام اوپو این شرکت در حال عرضه بروزرسانی ColorOS 7.1 است که باعث می‌شود دو دوربین دیگر گوشی نیز در حین فیلم برداری فعال شوند و کاربر بتواند از لنزهای Ultra Wide و همچنین پریسکوپ، در فیلمبرداری‌ها استفاده کند. لنز پریسکوپ استفاده شده در این گوشی می‌تواند تا ۵ برابر بزرگنمایی در حالت اپتیکال، ۱۰ برابر در حالت هیبرید و ۳۰ برابر بزرگنمایی در حالت دیجیتال را به کاربر ارائه دهد.

علاوه بر این، شرکت اوپو اعلام کرده که استفاده از لنز پریسکوپ صرفا در کیفیت 1080p و نرخ فریم ۳۰ عمل خواهد کرد و برای فیلمبرداری 4k صرفا لنز اصلی دوربین در دسترس خواهد بود. شرکت اوپو در حال حاضر بروزرسانی مربوطه را در کشور چین عرضه کرده و قرار است در آینده‌ای نزدیک به تدریج در سراسر جهان عرضه شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-11 16:10

افزودن دیدگاه جدید