کد مطلب: 

246225

تاریخ رونمایی از Galaxy Note 20 مشخص شد

خبر‌های تازه منتشر شده درباره پرچمدار آینده سامسونگ نشان می‌دهد که قرار است خانواده Galaxy Note 20 ماه بعد معرفی شود.
تاریخ رونمایی از Galaxy Note 20 مشخص شد

به گزارش سیتنا، بعد از این که تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ به صورت اشتباه در وب‌سایت روسیه‌ای این شرکت منتشر شد، حالا نوبت به خبر معرفی رسمی این گوشی رسیده است. بر اساس جدیدترین اطلاعات و شایعات منتشر شده، سری گلکسی نوت ۲۰ در پنجم اوت امسال، یعنی ماه بعد، معرفی خواهد شد.

در توئیتی که این شرکت با متن مرموز «پنجم اوت، گلکسی بعدی» منتشر کرده، می‌توان حدس زد که این شرکت کره‌ای بزرگ یک مراسم را برای گوشی گلکسی بعدی خود در نظر گرفته است. مراسم پنجم اوت سامسونگ می‌تواند میزبان جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی نوت ۲۰ در کنار شماری از گوشی‌های دیگر آن باشد که به طور دقیق، یک ماه دیگر معرفی خواهند شد.

این زمان همان تاریخ مرسومی است که سامسونگ برای معرفی گوشی‌های گلکسی نوت خود در نظر داشته است. امسال، سامسونگ در نظر دارد گوشی‌های نوت ۲۰، نوت ۲۰ پلاس و نوت ۲۰ اولترا را معرفی کند. همچنین گفته می‌شود در کنار این دستگاه، گوشی گلکسی Fold 2، ساعت هوشمند Galaxy Watch جدید و تبلت بعدی گلکسی Tab S7 معرفی می‌شوند. این مراسم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و پیش از این، در ماه ژوئن درباره این مراسم صحبت شده بود.

تراشه متفاوت پردازنده نوت ۲۰ نسبت به S20

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده و شایعات، خانواده سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ با پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 992 به جای Exynos 990 به بازار عرضه خواهند شد. گلکسی نوت ۲۰ اولترا مدل برتر و گران‌تر این سری از گوشی‌های نوت ۲۰ خواهد بود. این سری از گوشی‌های سامسونگ با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با قدرت زوم دیجیتال ۵۰ برابری تولید می‌شوند. چندین گزارش خبر از این می‌دهند که سری نوت ۲۰ اولین گوشی‌های سامسونگ خواهند بود که از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده خواهند کرد.

سری گلکسی نوت ۲۰ با دوربین سه‌گانه

گفته می‌شود، گلکسی نوت ۲۰ دارای یک نمایشگر با رزولوشن +FHD و نرخ فریم ۶۰ هرتزی عرضه خواهد بود. این در حالی است که دو مدل پلاس و اولترا، دارای نمایشگر‌ها ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن +Quad HD هستند. شایعات حاکی از آن است که گوشی‌های نوت ۲۰ ترکیب مربعی شکل در گوشه بالای سمت چپ پنل پشتی خود خواهند داشت. دوربین سه‌گانه این گوشی‌ها با فلش دوگانه ال‌ای‌دی همراه خواهند بود و یک سنسور دیگر این دوربین‌ها را همراهی خواهد کرد. رندر‌های این گوشی‌ها همچنین خبر از قلم هوشمند S-Pen سامسونگ همراه با این گوشی‌ها می‌دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-07 11:26

افزودن دیدگاه جدید