کد مطلب: 

246108

شایعات فضای مجازی علیه سیدجلال از کجا آب می‌خورد؟

به شکل عجیبی، هر هفته یکسری شایعات مبنی بر خداحافظی سیدجلال حسینی از پرسپولیس بر سر زبان‌ها میفتد و به سرعت در یکسری از کانال‌های هواداری و صفحات اینستاگرامی می‌چرخد.
شایعات فضای مجازی علیه سیدجلال از کجا آب می‌خورد؟

به گزارش خبرورزشی، شایعات متعدد در خصوص سید جلال حسینی واکنش کاپیتان پرسپولیس را در پی دارد و او مجبور است هر هفته این شایعات را تکذیب کند، حتی کار به جایی کشید که سایر بازیکنان هم در حمایت از این بازیکن در اینستاگرام پستی منتشر می‌کنند تا بگویند این شایعات صحت ندارد.

در همین راستا، برخی از اطرافیان تیم اعتقاد دارند این شایعه از اطراف باشگاه بیرون می‌آید تا تمرکز سیدجلال را به هم بریزد. خودش هم این موضوع را می‌داند، اما فعلاً قصد ندارد واکنش نشان بدهد. به هر حال این قضیه برای همه پرسپولیسی‌ها عجیب به نظر می‌رسد به خصوص که یحیی گل‌محمدی در هر مصاحبه از سیدجلال تعریف می‌کند و این بازیکن همچنان مورد حمایت هواداران پرسپولیس است. این بازیکن در دیدار مقابل پیکان نیمکت‌نشین بود و از دقیقه ۱+۹۰ به زمین رفت، اما برای آنکه در همان دقایق کوتاه به تیمش کمک کند، از میانه میدان و محل انجام تعویض تا قلب دفاع تیم در محوطه جریمه، استارت تند و تیزی زد که مورد توجه بازیکنان هم قرار گرفت. این نشان می دهد سیدجلال نه تنها انگیزه دارد بلکه همچنان به عنوان یک الگوی مناسب و کاپیتان وظایفش را به خوبی انجام می دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-07-03 21:52

افزودن دیدگاه جدید