کد مطلب: 

246056

تصویر گلکسی زد فلیپ ۵G منتشر شد

تصاویری از نسخه ۵G موبایل تاشوی سامسونگ به نام گلکسی زد فلیپ به تازگی فاش شده است.
تصویر گلکسی زد فلیپ ۵G منتشر شد

به گزارش سیتنا به نقل از گیزموچاینا، سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی از موبایل گلکسی زد فلیپ و گلکسی اس ۲۰ رونمایی کرد.

یکی از مهمترین جذابیت های گلکسی زد فلیپ با طراحی صدفی شکل، نمایشگر تاشو آن است.درهمین راستا گزارش هایی مبنی بر آن وجود دارد که نسخه ۵Gگلکسی زد فلیپ همراه سری گلکسی نوت۲۰ در ۵ آگوست رونمایی می شود.

هفته گذشته مشخصات کامل این دستگاه در وب سایت TENAA ظاهر شد. اکنون در همین وب سایت«گلکسی زد فلیپ ۵G» نیز همراه تصاویر آپدیت شده است.  علاوه بر آن موبایل تاشو مذکور تاییدیه کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا را نیز به دست آورده است.

تصاویر این موبایل نشان می دهد ظاهر آن با نسخه LTE یکسان است. هنگامیکه دستگاه باز می شود، یک نمایشگر تاشو با سوراخی در آن دیده می شود. در بخش چپ دستگاه محل قرار گرفتن سیم کارت و دکمه تنظیم صدا  و در سمت راست اسکنر اثر انگشت وجود دارد.

پشت موبایل یک نمایشگر همراه فلش ال ای دی و تنظیمات ۲تایی دوربین به چشم می خورد.

گلکسی زد فلیپ نمایشگر۶.۷ اینچی AMOLED  دارد. نمایشگر بیرونی دستگه نیز ۱.۰۵ اینچی و AMOLED است.  در این دستگاه از ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

گلکسی زد فلیپ ۵G باتری دو بخشی ۲۵۰۰ و ۷۰ میلی آمپری دارد. دوربین سلفی آن ۱۲ مگاپیکسل است. دوربین های پشتی آن نیز ۱۲ و ۱۰مگاپیکسل هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-01 15:59

افزودن دیدگاه جدید