کد مطلب: 

246014

رونمایی از گوشی‌های ارزان جدید شیائومی

شیائومی از عرضه دو گوشی جدید خود به نام‌های ردمی ۹ ای و ۹ سی از تاریخ سی ام ژوئن خبر داده است. این گوشی‌ها فعلاً در جنوب شرق آسیا به بازار می آیند.
رونمایی از گوشی‌های ارزان جدید شیائومی

به گزارش سیتنا به نقل از ان دی تی وی، ردمی ۹ ای جایگزین ردمی ای ۸ می‌شود که سال گذشته به بازار آمده بود و ردمی ۹ سی نیز یک گوشی مستقل و کاملاً جدید است.

در مورد مشخصات فنی این دو گوشی هنوز اطلاعات کاملی در دسترس نیست. اما گفته می‌شود رد می ۹ ای در سه رنگ خاکستری، آبی و سبز به بازار می‌آید و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن از نظر ظاهری نیز شبیه به دوربین سلفی رد می ۹ است. ظاهراً این گوشی دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با دقت ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. دقت دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است.

سه گیگابایت رم و پردازنده مدیاتک هلیو جی ۲۵ در کنار باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری از جمله مزایای گوشی یادشده است. امکان نصب حافظه اضافی نیز بر روی این گوشی وجود دارد. گوشی یادشده حدود ۱۲۰ یورو قیمت خواهد داشت.

در مقابل گوشی ردمی ۹ سی دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با دقت ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، دوربین سه گانه ۱۳، ۵ و ۲ مگاپیکسلی، ۳ گیگابایت رم و پردازنده مدیاتک هلیو جی ۳۵، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و امکان نصب حافظه اضافی است. دقت دوربین سلفی این گوشی ۵ مگاپیکسل است. این گوشی هم حدود ۱۵۰ یورو قیمت خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-06-30 14:23

افزودن دیدگاه جدید