کد مطلب: 

246003

آمازون برای راضی کردن کارمندان ناراضی در تلاش است

آمازون قصد دارد کارمندان ناراضی خود را که به علت تمهیدات بهداشتی اندک این شرکت نگران ابتلا به ویروس کرونا هستند، با پرداخت پاداش مالی مختصر راضی کند.
آمازون برای راضی کردن کارمندان ناراضی در تلاش است

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، شرکت آمازون به کارمندان بخش لجستیک خود ۵۰۰ دلار پاداش می دهد تا از فعالیت های آنها در خط مقدم این شرکت در ایام شیوع ویروس کرونا تشکر کند.

بر اساس مطلبی که در وب سایت شرکت آمازون منتشر شده، این پاداش مختصر در شرایطی اعطا می شود که عده ای از کارمندان آمازون در کشورهایی مانند آلمان به دنبال اعتصاب در اعتراض به اهمال این شرکت برای مقابله با ویروس کرونا هستند.

از سوی دیگر برخی کارکنان آمازون در آمریکا از این شرکت به علت بی توجهی به حفظ سلامت کارکنان شکایت کرده اند و به دنبال محکومیت آن هستند. پاداش یادشده برای افراد مختلف و بسته به موقعیت آنها متفاوت است و برای برخی افراد به 3000 دلار هم می رسد. کل بودجه ای که آمازون به این کار اختصاص داده 500 میلیون دلار است.

ویروس آمازون باعث بیماری صدها تن از کارکنان آمازون در کشورهای مختلف جهان شده ولی این مساله باعث نشد که جف بزوس مدیر عامل این شرکت به کارکنان خود برای حفظ سلامتی مرخصی بدهد. آمازون در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ بیش از ۷۵.۵ میلیارد دلار درآمد داشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-06-30 11:32

افزودن دیدگاه جدید