کد مطلب: 

245780

گوگل کار کاربران نرم افزار جیمیل را آسان کرد

شرکت گوگل قصد دارد تا با ارائه قابلیتی جدید، دسترسی به تنظیمات گسترده خود را آسان‌تر سازد.
گوگل کار کاربران نرم افزار جیمیل را آسان کرد

به گزارش سیتنا، وجود تعداد زیاد بخش‌های مختلف در برنامه جیمیل همیشه مشکلی گیج‌کننده برای کاربران این نرم‌افزار بوده، اما به نظر می‌آید شرکت گوگل سرانجام متوجه این ایرادات شده و چاره‌ای برای آن‌ها اندیشیده است.

این ابرقدرت دنیای فناوری قرار شده تا یک منوی تنظیمات سریع را برای برنامه خود آماده کند و به دست کاربرانش برساند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، منوی مذکور برای دسترسی سریع به تنظیمات جیمیل ساخته شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد که بخش ایمیل‌های دریافتی خود را شخصی‌سازی کنند.

طبق گزارش‌های ارائه شده، پس از انتشار نهایی قابلیت جدید، این ویژگی به صورت خودکار برای تمامی کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت و برای فعال سازی آن احتیاج به انجام کار خاصی نیست. همچنین کاربران پس از اعمال تغییرات به صورت لحظه‌ای شاهد تغییرات صفحه خواهند بود و برای ثبت شدن تنظیمات، لازم نیست از حساب کاربری خود خارج شوند. تنظیمات سریع به کاربران گزینه‌های مختلفی را برای شخصی‌سازی ایمیل‌های دریافتی می‌دهد که شامل حالت پیش‌فرض، راحت و فشرده می‌شود. همچنین افراد می‌توانند ایمیل‌های خود را اولویت‌بندی کرده و پیام‌های افراد مهم را به وسیله شخصی‌سازی از بقیه پیام‌ها جدا کنند.

قابلیت دیگری که برای افراد ارائه خواهد شد آن است که اشخاص می‌توانند با باز کردن صفحه مطالعه کوچک، بدون ورود به ایمیل دریافت شده محتویات آن را بخوانند. در آخر نیز گوگل برای کاربران خود این امکان را فراهم ساخته تا از طریق منوی تنظیمات سریع حالت‌های متفاوتی را برای محیط ایمیل‌هایشان انتخاب کنند.

گفتنی است که همچنان برخی از فعالیت‌ها در برنامه جیمیل ورود به بخش تنظیمات را ایجاب می‌کند و گوگل برای آسان ساختن این مسئله نیز گزینه‌ای با عنوان مشاهده تمامی تنظیمات را در بالای منوی دسترسی سریع خود قرار داده تا افراد با دردسر کمتری به بخش تنظیمات وارد شوند. همچنین لازم به ذکر است که شرکت گوگل ویژگی جدید جیمیل را قابلیتی مستقل نمی‌داند و در مصاحبه‌های خبری اخیر خود اظهار داشته ویژگی جدیدی برای جیمیل منتشر نخواهد شد. در واقع قابلیت تنظیمات سریع جیمیل یک قطعه تکمیلی برای ویژگی‌های قبلی این برنامه به حساب می‌آید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-06-23 13:15

افزودن دیدگاه جدید