کد مطلب: 

245690

آخرین مکالمه قاضی منصوری با چه کسی بود؟

نجف پور ثانی گفت: منصوری پس از مراجعه به سفارت از من خواست به دادستانی تهران مراجعه کنم و از آقای دادستان بخواهم که روند انتقال او به کشور سریع‌تر انجام شود.
 آخرین مکالمه قاضی منصوری با چه کسی بود؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امیر حسین نجف پور ثانی وکیل غلامرضا منصوری درباره مرگ غلامرضا منصوری در هتلی در بخارست، اظهار کرد: روز گذشته خود من هم از طریق تلویزیون متوجه شدم که موکلم آقای منصوری فوت کرده است.

وکیل غلامرضا منصوری با بیان اینکه برادر موکلم روز گذشته با او صحبت کرده است، گفت: ساعت ۱۱ روز گذشته برادر آقای منصوری با او تماس گرفته و جویای احوالش شده بود و بنده هم پس از آن که واتس آپ موکل خود را چک کردم متوجه شدم که آخرین بازدید او ساعت ۱۵:۵۴ دقیقه بوده و امروز هم که دوباره واتس آپ او را چک کردم هنوز روی همان ساعت دیروز بود.

وی در پاسخ به این سوال که روند بازگشت جسد منصوری به کشور چگونه خواهد بود؟، افزود: خانواده آقای منصوری ایام تعطیلات مشهد بودند و برای پیگیری وضعیت جسد موکلم، خانواده او باید به بنده وکالت دهند.

نجف پور ثانی ادامه داد: منابع محلی اعلام کردند که آقای منصوری ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته به وقت بخارست فوت شده و آخرین بازدید او در واتس آپ هم ساعت ۱۵:۵۴ به وقت ایران بوده و اکنون نمی‌دانم گوشی او دست چه کسی است.

وی درباره نحوه شناسایی و بازداشت غلامرضا منصوری در رومانی گفت: پنجشنبه شب هفته گذشته موکل بنده به سفارت مراجعه کرد و هنگام مراجعه بنده با او صحبت می‌کردم و شنیدم که او خودش را معرفی کرد و خواست سفیر را ببیند.

این وکیل دادگستری بیان کرد: منصوری پس از مراجعه به سفارت از من خواست به دادستانی تهران مراجعه کنم و از آقای دادستان بخواهم که روند انتقال او به کشور سریع‌تر انجام شود.

نجف پور ثانی ادامه داد: صبح جمعه موکلم با بنده تماس گرفت و گفت در سفارت حالم بد شده و مأموران سفارت مرا به بیمارستان برده‌اند و سپس در بیمارستان توسط پلیس بازداشت شدم.

وی درباره برخی از شایعات مبنی بر اینکه منصوری همراه با همسر دومش در رومانی بوده است، گفت: خیر، این موضوع صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: از آنجایی که موکل بنده فوت شده است، بر اساس قانون برای او قرار موقوفی تعقیب صادر می‌شود و این موضوع نقشی در روند رسیدگی به پرونده وی نخواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-20 15:27

افزودن دیدگاه جدید