کد مطلب: 

245503

تحقیقات دو ایالت آمریکا درباره آمازون

طبق گزارش های جدید دو ایالت آمریکا تحقیقاتی درباره روش های تجاری آمازون و رعایت قوانین آنتی تراست در این شرکت انجام می دهند.
تحقیقات دو ایالت آمریکا درباره آمازون

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، دو ایالت آمریکا مشغول تحقیق درباره روش‌های تجاری آمازون هستند. طبق گزارش وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز، ایالت‌های واشنگتن و کالیفرنیا مشغول بررسی رفتار این شرکت با فروشندگان طرف سوم هستند. تحقیقات مذکور به طور خاص درباره آن است که آیا آمازون اطلاعات این فروشندگان را جمع آوری می‌کند تا به طور مستقیم با آنها رقابت کند یا خیر.

همچنین به نوشته نیویورک تایمز، دفتر دادستان کل ایالت واشنگتن درباره این موضوع تحقیق می‌کند که آیا آمازون فرایند فهرست سازی از محصولات دروب سایتش را برای فروشندگان سخت‌تر می‌کند یا خیر.

وال استریت ژورنال نیز گزارش داد آمازون در ماه آوریل اطلاعات فروشندگان (اطلاعات محصول مانند قیمت، کل فروش و هزینه باربری و حمل ونقل) را جمع آوری کرده تا محصولاتی تحت برند خصوصی خود بسازد و فروشندگان طرف سوم رقابت کند.

جاش هاولی سناتور آمریکایی در واکنش به این گزارش خواستار تحقیقات آنتی تراست (ضدانحصار) درباره ادعای مذکور شده و کمیته قضائی مجلس آمریکا نیز جف بزوس را برای شهادت در برابر کنگره فراخواند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-06-14 10:37

افزودن دیدگاه جدید