کد مطلب: 

245498

انتقاد از حذف نکردن پست ترامپ کار دست کارمند فیسبوک داد!

یکی از کارمندان فیسبوک برای انتقاد از سیاست مارک زاکربرگ در عدم حذف پست دونالد ترامپ اخراج شد.
انتقاد از حذف نکردن پست ترامپ کار دست کارمند فیسبوک داد!

به گزارش سیتنا به نقل از رویترز، یکی از کارمندان فیس بوک که از تصمیم مارک زاکربرگ برای حذف نکردن پست دونالد ترامپ(رئیس جمهور آمریکا) انتقاد کرد بود، اخراج شد.

برندون دیل یکی از مهندسان این شبکه اجتماعی در سیاتل در توئیتر خود نوشته بود به دلیل انتقاد علنی از یکی از همکارانش که حاضر نشده بود از بیانیه جنبش «زندگی سیاهان اهمیت دارد» پشتیبانی کند، اخراج شده است. دیل قصد داشت این بیانیه را در اسناد توسعه دهندگان منتشر کند. دیل پس از اخراجش در توئیتر نوشت: بدون شک رفتارم برخلاف سیاست های محیط کاری فیس بوک بود. من ادعا نمی کنم که ناعادلانه اخراج شده ام. من از فیس بوک، ضرری که می رساند و سکوت افرادی که با آن همکاری می کنند، خسته شده ام.

یک روز قبل از انتشار این توئیت، دیل به جمعی از همکارانش( از جمله ۶ مهندس دیگر) پیوسته و میز کار خود را ترک کرده بود. او همچنین با انتشار توئیتی  به شیوه برخورد زاکربرگ با پست های ترامپ در خصوص تظاهرات ضدنژاد پرستی اعتراض کرده بود. دیل در این توئیت که دوم ژوئن منتشر شده، نوشته است: منتشر نکردن یک بیانیه به طور عمدی، عملی سیاسی است. 

انتشار پیام «با شروع غارت تیراندازی آغاز می شود» دونالد ترامپ در شبکه های اجتماعی جنجال زیادی به پا کرد. این پیام در واکنش به تظاهرات مردم پس از مرگ جورج فلوید به دلیل خشونت پلیس منتشر شده بود.

فیس بوک نیز دلیل اخراج دیل را تایید کرده اما اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نکرده است.  این درحالی است که شرکت مذکور اعلام کرده بود شرکت کنندگان در اعتراض به تصمیم زاکربرگ با اقدام انتقام جویانه روبرو نخواهند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-06-14 09:48

افزودن دیدگاه جدید