کد مطلب: 

245390

هواوی برنامه اختصاصی ردیابی ویروس کرونا می‌سازد

بعد از قطع ارتباط کاری اپل و گوگل با هواوی به علت فشارهای آمریکا، این شرکت قصد دارد به طور مستقل برنامه‌ای طراحی کند که شناسایی افراد مبتلا به کرونا را تسهیل کند.
هواوی برنامه اختصاصی ردیابی ویروس کرونا می‌سازد

به گزارش سیتنا به نقل از ام اس پاور، صدها میلیون نفر از کاربران گوشی‌های هواوی به علت قطع اجباری همکاری این شرکت با مؤسسات آمریکایی قادر به استفاده از خدمات گوگل پلی و بارگذاری برنامه‌های آن نیستند. هواوی برای مقابله با این مشکل دست به کار شده و هم یک فروشگاه آنلاین عرضه اپلیکیشن‌های خود به نام HMS Core را راه اندازی کرده و هم طراحی برنامه‌ای برای ردگیری و شناسایی افراد مبتلا به کرونا را در دستور کار قرار داده است.

فروشگاه HMS Core دارای امکاناتی برای حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران نیز هست که آپلود ناشناس داده‌ها در فضای کلود، تضمین عدم ذخیره سازی اطلاعات شخصی و موقعیت مکانی، پاکسازی تاریخچه اطلاعات هر برنامه از گوشی بعد از پاک کردن آنها و غیره را در بر می‌گیرد.

هنوز مشخص نیست برنامه ردیابی کرونای هواوی از طریق بلوتوث عمل می‌کند یا خیر. این شرکت در مورد سازگاری یا عدم سازگاری برنامه یادشده با برنامه‌های ردیابی کرونای اپل و گوگل هم سکوت کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-06-10 14:43

افزودن دیدگاه جدید