کد مطلب: 

244898

ویژگی گوگل‌مپ برای حمایت از کاربرانی که با ویلچر رفت‌وآمد می‌کنند

شرکت گوگل تصمیم گرفت در بروزرسانی اخیر خود قابلیت جدیدی را برای کاربرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند منتشر کند.
ویژگی گوگل‌مپ برای حمایت از کاربرانی که با ویلچر رفت‌وآمد می‌کنند

به گزارش سیتنا، شرکت گوگل در نظر دارد تا قابلیت جدیدی برای سرویس مسیریابی خود منتشر کند که افزونه‌ای به ویژگی مکان‌های قابل دسترسی خواهد بود. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، شرکت سازنده قصد دارد از این طریق محل‌هایی را که میزبان نیازهای افراد با ویلچر هستند را مشخص کند.

طبق گزارش‌های منتشرشده، کاربران پس از فعال‌سازی قابلیت جدید شاهد نمایان شدن آیکون‌های ویلچر در محل‌هایی هستند که دسترسی‌های لازم را برای این افراد فراهم ساخته است. کاربران همچنین می‌توانند دسترسی‌های پارکینگ، سرویس بهداشتی و استراحتگاه‌های هر محل را نیز مورد بررسی قرار دهند. این قابلیت ویژگی‌های هر مکان را به صورت صریح و دقیق بیان می‌کند تا کاربران کاملاً در جریان شرایط و دسترسی‌های مراکز مختلف باشند و دچار مشکل نشوند. اشخاصی که تمایل دارند از ویژگی جدید گوگل بهره‌مند شوند، تنها نیاز دارند که برنامه خود را به آخرین نسخه عرضه شده به‌روزرسانی کنند.

پس از اعمال ارتقای لازم، افراد باید گزینه Accessible Places را از بخش تنظیمات فعال کنند. شرکت گوگل قصد دارد تا هرچه زودتر این قابلیت را برای کاربران خود منتشر کند و از هفته دیگر آن را در دسترس کاربران سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قرار دهد. گفتنی است که شرکت گوگل از سال ۲۰۱۶ تصمیمات جدی‌تری را برای حمایت از استفاده‌کنندگان ویلچر گرفت. برای مثال در سال ۲۰۱۸ شرکت گوگل مسیرهای دسترسی در خیابان را برای این افراد مشخص ساخت.

طبق ادعای شرکت گوگل، این قابلیت حالا اطلاعات بیش از ۱۵ میلیون مکان دنیا را در خود جای می‌دهد. گوگل باور دارد مشخص ساختن دسترسی‌ها از اهمیت بالایی در بین کاربران مورد نظر برخوردار است و این افراد قادر خواهند بود با نگرانی کمتری به مراکز مشخص‌شده مراجعه کنند. بر اساس گفته‌های شرکت سازنده، ویژگی جدید ابتدا در کشورهای استرالیا، ژاپن، انگلیس و آمریکا عرضه خواهد شد و به‌زودی کشورهای دیگر را نیز پوشش می‌دهد تا همه کاربران این برنامه بتوانند از ویژگی جدید بهرهمند شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-26 11:33

افزودن دیدگاه جدید