کد مطلب: 

244605

افت ۶۴ درصدی میزان فروش گوشی‌های سونی

انتشار گزارش مالی سه ماهه نخست سال جاری میلادی افزایش شرکت سونی نشان می‌دهد که این غول تکنولوژی ژاپنی در این بازه زمانی کمتر از ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند فروخته است.
افت ۶۴ درصدی میزان فروش گوشی‌های سونی

به گزارش ایسنا، شرکت سونی که بدون شک یکی از بزرگترین تکنولوژی در ژاپن و جهان به شمار می رود، به تازگی با انتشار و ارائه گزارشی جدید از عملکرد مالی خود در نخستین فصل از سال ۲۰۲۰ اعلام کرده که کمتر از نیم میلیون دستگاه گوشی هوشمند در این بازه زمانی سه ماهه در بازارهای جهانی به فروش رسانده است.

بخش موبایل سونی که در سال‌های اخیر شاهد کاهش تمایل و علاقه کاربران به محصولات و گوشی های طراحی و توسعه داده شده توسط سونی بوده است، حالا نیز به نظر می‌رسد که این روند نزولی ادامه داشته و تلاش این شرکت برای افزایش محبوبیت گوشی‌های هوشمند خود چندان اثر بخش نبوده است.

البته با این حال مقامات و مدیران این شرکت ژاپنی در اظهارات خود عنوان کردند که باری دیگر شاهد افزایش محبوبیت گوشی‌های هوشمند و سودآوری قابل توجه پخش موبایل سونی خواهند بود.

طبق گزارش که در وب سایت اندروید سنترال آمده است، بخش موبایل سونی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ تنها توانسته حدود ۴۰۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند که در واقع کمترین آمار در تاریخ این شرکت به شمار می‌رود.

همچنین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته پخش موبایل سونی شاهد افت ۶۳.۷ درصدی در میزان فروش گوشی های هوشمند بوده است که البته بخش قابل توجهی از آن افت شدید تقاضای مشتریان در بازارهای جهانی به علت شیوع گسترده و بحران پاندمی ویروس کرونا بوده است و بسیاری از شرکت های تولید کننده موبایل و سایر محصولات تکنولوژی را با کاهش چشمگیری در میزان فروش مواجه ساخته است.

به عبارت دیگر میزان فروش گوشی هوشمند سونی در نخستین فصل از سال ۲۰۱۹ میلادی حدود ۱.۱ میلیون دستگاه بوده است این در حالیست که در همین بازه زمانی سال جاری میلادی میزان فروش گوشی های سونی به حدود ۴۰۰ هزار دستگاه رسیده و ثبت شده است. مدیران سونی پیشتر اعلام کرده بودند که انتظار داشتند در این مدت حدود ۷۰۰ هزار گوشی هوشمند به فروش برسانند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-15 12:26

افزودن دیدگاه جدید