کد مطلب: 

244531

کارمندان توئیتر برای همیشه دورکاری می‌کنند

توئیتر اعلام کرده تعداد زیادی از کارمندان این شرکت می توانند حتی پس از پایان یافتن همه گیری ویروس کرونا و به طور دائم دورکاری کنند.
کارمندان توئیتر برای همیشه دورکاری می‌کنند

به گزارش سیتنا به نقل از تلگراف، تعداد زیادی از ۵ هزار کارمند توئیتر می توانند حتی پس از پایان یافتن همه گیری ویروس کرونا و به طور دائم از خانه به فعالیت خود ادامه دهند.

توئیتر معتقد است به دلیل وضعیت خاص شرکت توانسته کارمندان خود را دورکار کند. همچنین نیروهای انسانی این شرکت طی چندماه گذشته ثابت کرده اند می توانند از راه دور به فعالیت خود ادامه دهند.

تعداد اندکی از کارمندان توئیتر که حضور فیزیکی آنها لازم است مانند کارمندان بخش نگهداری سرورها همچنان باید در محل کار حاضر شوند.

سخنگوی توئیتر در این باره گفت: اگر کارمندان ما برحسب وظیفه شغلی و وضعیت خود بتوانند از خانه به فعالیت خود ادامه دهند و خودشان نیز تمایل داشته باشند، آنها می توانند به طور دائم دورکار شوند. در غیر اینصورت دفاتر ما مشتاقانه منتظر آنها است و البته چند اقدام احتیاطی نیز انجام می شود تا کارمندان هنگام بازگشت احساس ایمنی کنند.

توئیتر تصمیم بازگشت کارمندان به دفاتر کاری را به عهده خود آنها گذاشته و تمام دفاتر این شرکت به جز تعداد اندکی از آنها تا ماه سپتامبر بازگشایی نخواهند شد. 

به گفته سخنگوی این شرکت تا قبل از ماه سپتامبر هیچ گونه سفر کاری انجام نخواهد شد و به غیر از چند مورد استثنا هیچ گونه رویداد حضوری در بقیه ۲۰۲۰ برگزار نخواهد شد. رویدادهای برنامه ریزی شده شرکت برای ۲۰۲۱ میلادی بعدا ارزیابی و بررسی می شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-13 11:02

افزودن دیدگاه جدید