کد مطلب: 

244420

روش‌هایی ساده و مفید برای استفاده از گوشی‌های هوشمند قدیمی

در این گزارش به روش‌هایی پرداخته شده که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند بهترین عملکرد را از گوشی‌های هوشمند قدیمی خود دریافت کنند.
روش‌هایی ساده و مفید برای استفاده از گوشی‌های هوشمند قدیمی

به گزارش سیتنا، همزمان با پیشرفت فناوری و معرفی گوشی‌های هوشمند جدید، افراد نیز تلاش می‌کنند تا همواره، تا جایی که می‌توانند به روز باشند. اشخاص، بخصوص طرفداران برند‌های مختلف به محض معرفی یک تلفن هوشمند پرچمدار از سوی شرکتی که به آن علاقه دارند سعی می‌کنند تا اسرع وقت دست به خرید جدیدترین مدل بزنند.

گوشی‌های همراه رایانه‌های قدرتمند کوچکی هستند که می‌توانند در جیب افراد جای شوند. این دستگاه‌‌ها قادرند تا به اکثر درخواست‌‌های یک فرد پاسخ دهند. گوشی‌های هوشمند می‌توانند آب و هوا را چک کنند، در اینترنت به جست‌وجو بپردازند، برای بازی کردن مورد استفاده قرار گیرند، تصویربرداری کنند و داده‌ها را مورد بررسی قرار دهند. تنها مسئله‌ای که آن‌ها را از رده خارج می‌سازد آن است که مدل‌های جدید همواره سرعت و کیفیت بیشتری دارند.

به همین دلیل عده‌ای با فروش گوشی هوشمند قدیمی خود سعی می‌کنند تا سرعت بیشتری به توانای‌شان برای تهیه جدیدترین مدل بدهند. با این حال برخی از این افراد تلفن‌های همراه پیشین خود را نمی‌فروشند و این گوشی‌های هوشمند همواره کارایی قابل قبولی دارد. عدم استفاده از یک گوشی همراه نه تنها اصراف به حساب می‌آید بلکه برای محیط زیست مضر به حساب می‌آید. از این جهت ما گزارشی آماده کردیم تا کاربران بتوانند در صورت داشتن گوشی هوشمند اضافه در خانه خود، روش‌هایی را مورد بررسی قرار دهند تا این دستگاه بلااستفاده باقی نماند.

در ادامه به چند نمونه از بهترین روش‌ها برای استفاده از گوشی‌های هوشمند قدیمی پرداخته شده تا شما بتوانید تا آخرین لحظه از دستگاه‌های الکتریکی خود استفاده کنید.

استفاده از تلفن همراه به عنوان دوربین ضدسرقت

افرادی که یک گوشی هوشمند قدیمی دارند و دیگر از آن استفاده‌ای نمی‌برند می‌توانند از این دستگاه به عنوان یک دوربین ضدسرقت استفاده کنند. با دانلود کردن برنامه‌های مخصوص مانند نرم افزار Alfred بر روی گوشی تلفن‌ همراه قدیمی، اشخاص می‌توانند با قرار دادن دستگاه در محلی که به نظرشان مناسب است، آن را به یک دوربین مداربسته تبدیل کنند.

این گوشی هوشمند می‌تواند در اتومبیل افراد به عنوان یک نگهبان حضور داشته باشد و یا توسط یک گیره مخصوص به مکان‌های مختلف نصب شود. کاربران در صورت انجام این روش باید در نظر داشته باشند که تلفن همراه مورد نظر نیاز به یک منبع انرژی نیز دارد در نتیجه بهتر است که همواره به آن دسترسی داشته باشد تا در هنگام فعالیت از کار نیفتد.

تبدیل گوشی هوشمند به دوربین مخصوص کودکان

کاربران می‌توانند تلفن قدیمی خود را به یک دوربین برای کودکان نیز تبدیل کنند. فروشگاه‌هایی وجود دارند که محصولاتی مانند قاب برای گوشی‌ها به فروش می‌رسانند. این قاب‌ها که به شکل دوربین‌های قدیمی است، از ضربه خوردن تلفن همراه قدیمی افراد جلوگیری می‌کنند و همچنین ظاهری دوست‌داشتنی را به خود اختصاص می‌دهند.

البته لازم به ذکر است که برای تکمیل این روش افراد نیاز به نصب برنامه‌ای همانند Pixplay دارند تا به صورت کامل استفاده لازم را داشته باشند. توسط این دو ابزار، کودکان می‌توانند به راحتی تصویربرداری کرده و یا آن‌ها را ویرایش کنند. با این روش کاربران دیگر نیازی به تهیه دوربین‌های دارای سرویس وای‌فای نیستند چرا که گوشی‌هوشمند مورد نظر تمامی امکانات راضی کننده برای دسترسی سریع به تصاویر را در خود جای می‌دهد.

تبدیل گوشی هوشمند به دستگاه کنسول اختصاصی بازی

همان‌طور که مشخص است، روزانه هزاران بازی جدید برای گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شود. در نتیجه میلیون‌ها عنوان بازی جالب در فضای مجازی انتظار کاربران را می‌کشند.

خیلی از این بازی‌ها نه تنها احتیاجی به اتصال اینترنتی ندارند بلکه از حجم و پیچیدگی خاصی نیز برخوردار نیستند. با توجه به این مسائل اگر کسی یک عدد تلفن همراه اضافی دارد که از آن استفاده‌ای نمی‌برد، پیشنهاد می‌شود که حداقل برای تجربه بازی‌های جالب و هیجان‌انگیز فعالیت با آن را آغاز کند.

بهترین گزینه برای برقراری تماس‌های تصویری

اگر افراد از آن دسته کسانی‌ باشند که به طور معمول و به دفعات بالا توسط پلتفرم‌هایی مانند اسکایپ و FaceTime تماس تصویری برقرار می‌کنند، بد نیست تا گوشی هوشمند قدیمی خود را برای این کار مورد استفاده قرار دهند. تلفن همراه هوشمندی که قدرت اتصال به اینترنت را به خوبی برقرار کند جایگزین خوبی برای گوشی‌ اصلی فرد برای برقراری تماس تصویری است. در این صورت افراد دیگر نیازی به نگرانی درباره میزان شارژشان و یا بررسی پیام‌های خود بر روی تلفن را نداشته و می‌توانند همزمان فعالیت‌های لازم را در هر دو تلفن همراه پیش ببرند.

نحوه استفاده از گوشی هوشمند به جای دوربین‌های بی‌سیم وبکم

با حضور نرم افزار‌های مختلف و ترفند‌های بسیار نگرانی کاربران رفته رفته کاهش پیدا می‌کند و آن‌ها به ابزار‌های بیشتری دسترسی دارند. به عنوان مثال اگر شخصی تمایل به برقراری تماس تصویری از طریق رایانه شخصی خود را دارد و به دوربین وبکم دسترسی ندارد می‌تواند به راحتی این مشکل را حل کند. وی تنها نیاز دارد تا با دانلود برنامه‌ای مانند DroidCam گوشی هوشمند قدیمی خود را تبدیل به یک دوربین بی‌سیم وبکم کند و با اتصال آن به رایانه از استفاده این دستگاه لذت ببرد.

استفاده از تلفن همراه به عنوان ساعت زنگدار

خیلی از تلفن‌های همراه از قابلیت تنظیم زنگ ساعت برخوردارند، اما اغلب این مشکل پیش می‌آید که فرد به دلایل مختلف نمی‌تواند گوشی هوشمند خود را در شب کنار سر خود قرار دهد. از آن‌جا که تلفن‌های همراه قدیمی از وجود سیم‌کارت و اتصال به وای‌فای برخوردار نیستند، همچنین مورد استفاده قرار نگرفته‌اند، در نتیجه تششعات مضری را ایجاد نکرده و همواره از شارژ نسبتا بالایی برخوردارند.

از این جهت افراد می‌توانند به سادگی این گوشی‌های هوشمند را در کنار تخت خود قرار داده و آن را برای کل هفته تنظیم کنند. بدون آن که نیازی باشد تا هز بار برنامه‌ریزی و تنظیمات ساعت‌ها را فعال و یا غیرفعال ساخت.

تبدیل گوشی همراه به کنترل تلویزیون

تمام تلویزیون‌ها و دستگاه‌های استریم فیلم و ویدیو از کنترلر‌های خاص خود برخوردارند. با این حال یک فرد می‌تواند به دلایل مختلفی آن‌ها را گم کرده و یا خراب کند. یکی از راه‌های مفید استفاده از گوشی‌های هوشمند قدیمی، تبدیل آن‌ها به یک دستگاه کنترل تلویزیون است. کاربران می‌توانند با دانلود برنامه مربوط به برند هر تلویزیون و یا سرویس اینترنتی پخش ویدیو به دستگاه خود متصل شده و از استفاده آن لذت ببرند. گفتنی است که گوشی هوشمند قدیمی می‌بایست از اشعه مورد نیاز برای برقراری ارتباط با تلویزیون‌ها نیز برخوردار باشد تا این عمل به وقوع بپیوندد.

خواندن و گوش دادن به کتاب‌های الکتریکی توسط گوشی‌های هوشمند

این روش مناسب افرادی است که علاقه بسیاری به خواندن کتاب‌ها و کمیک‌بوک‌های دیجیتالی دارند. چنین اشخاصی می‌توانند برنامه Amazon Kindle و یا معادل‌های فارسی را بر روی تلفن همراه خود دانلود کرده و از چنین ویژگی لذت کامل را کسب کنند. برای افرادی که تمایل دارند کمیک‌بوک‌های جدید را در اسرع وقت بخوانند، آن‌ها می‌توانند برنامه‌هایی مانند Comixology، Marvel Unlimited و یا DC Universe را بر روی دستگاه‌های قدیمی خود دانلود و نصب کنند.

در ادامه کاربران در صورت عدم تمایل به خواندن کتاب‌ها به صورت فوق می‌توانند با دانلود برنامه‌های متفاوت و یا دریافت فایل صوتی این کتاب‌ها در هر زمان و مکانی به آن‌ها گوش فرا دهند. با این کار اشخاص دیگر نیازی به نگرانی برای میزان شارژ باقی‌مانده بر روی گوشی هوشمند اصلی و مورد استفاده خود ندارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-10 09:38

افزودن دیدگاه جدید