کد مطلب: 

244251

مایکروسافت از دورکاری مردم چقدر سود کرد؟

به دنبال دورکاری مردم سراسر جهان برای مهار شیوع ویروس کرونا، میزان استفاده کارمندان از برنامه مرتبط با کار teams که متعلق به شرکت مایکروسافت است، از ۲۰میلیون کاربر روزانه فعال به ۷۵میلیون کاربر در حال حاضر افزایش یافته است.
مایکروسافت از دورکاری مردم چقدر سود کرد؟

به گزارش سیتنا به نقل از اقتصاد آنلاین، از آنجا که این روزها برای مهار شیوع ویروس کرونا، مردم سراسر جهان بیشتر از خانه کار می‌کنند، ابزارهای ارتباطی اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

طی تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت مایکروسافت در خصوص میزان درآمد این شرکت در سه ماهه نخست 2020، ارقام تاثیرگذاری را ارائه کرد. تنها شش هفته پس از دستیابی به 44میلیون کاربر فعال روزانه در اواخر ماه مارس، برنامه تیمز مایکروسافت اکنون بیش از 75میلیون نفر کاربر روزانه دارد.

گفتنی است که در ماه نوامبر 2019، این رقم تنها 20میلیون نفر بود و اکنون تقریبا دورکاری به واسطه شیوع ویروس کرونا، به صورت یک قاعده درآمده است.

وی در ادامه گفت: "ما بیش از 200میلیون شرکت‌کننده در جلسات به صورت روزانه تنها در این ماه داشتیم که بیش از 4.1میلیارد دقیقه جلسه را ایجاد کرد.

برنامه Teams در سال 2017 به عنوان "محل کار مبتنی بر چت" راه‌اندازی شد و تا نوامبر 2019 به 20میلیون کاربر روزانه فعال دست یافت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-03 16:07

افزودن دیدگاه جدید