کد مطلب: 

244216

تصمیم‌گیری هوش مصنوعی درباره اعطای وام به مشاغل کرونایی

گوگل یک برنامه جدید هوش مصنوعی عرضه کرده که به بانک‌ها امکان می‌دهد برای اعطای وام به شرکت‌های کوچک درگیر با مشکلات ناشی از کرونا به شکلی دقیق تصمیم بگیرند.
تصمیم‌گیری هوش مصنوعی درباره اعطای وام به مشاغل کرونایی

به گزارش سیتنا به نقل از زددی نت، این برنامه هوش مصنوعی که پی پی پی لندیگ نام دارد، به مؤسسات مالی و بانک‌ها امکان می‌دهد تا با سرعت بالایی درخواست‌های دریافت وام شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک را بررسی و پردازش کنند و در مورد هر یک از آنها بهترین تصمیم را بگیرند.

شیوع ویروس کرونا و اثرات مخرب اقتصادی و مالی آن باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های کوچک خواستار دریافت وام از بانک‌ها شوند تا بتوانند این شرایط بحرانی را پشت سر بگذارند. ابزار هوشمند گوگل ردگیری و پردازش درخواست‌های دریافت وام، استخراج سریع داده‌های حیاتی از آنها و تحلیل سوابق تاریخی درخواست کنندگان و تصمیم گیری در این زمینه را تسهیل می‌کند.

با توجه به افزایش شدید درخواست‌های وام بانکی صاحبان مشاغل کوچک در آمریکا، این برنامه می‌تواند باعث صرفه جویی زمانی و مالی در مؤسسات مالی و بانک‌های آمریکا شود. گوگل وعده داده که در آینده نزدیک خدمات مالی بیشتری را با توجه به تبعات بحران کرونا ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-02 16:15

افزودن دیدگاه جدید