کد مطلب: 

243866

اطلاع رسانی پیامکی یونیسف و سازمان بهداشت جهانی در مورد کرونا

با توجه به عدم دسترسی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به اینترنت، یونیسف و سازمان بهداشت جهانی تصمیم گرفته اند برای اطلاع رسانی به این افراد در مورد کرونا از خدمات پیامک استفاده کنند.
اطلاع رسانی پیامکی یونیسف و سازمان بهداشت جهانی در مورد کرونا

به گزارش سیتنا به نقل از زددی نت، در سراسر جهان بیش از ۳.۶ میلیارد نفر به اینترنت دسترسی ندارند و لذا ممکن است اطلاعات چندانی در مورد خطرات ویروس کرونا نداشته باشند. از همین رو سازمان بهداشت جهانی و یونیسف تصمیم گرفته‌اند با همکاری اتحادیه بین‌المللی مخابرات برای این افراد پیامک‌های اطلاع رسانی در مورد ویروس کرونا ارسال کنند.

سازمان بهداشت جهانی و اتحادیه بین‌المللی مخابرات در بیانیه خود در این زمینه تصریح کرده‌اند: " برای ارسال پیام‌های حیاتی بهداشتی و دسترسی به همگان، تصمیم گرفته شد از روش ارسال پیامک به افرادی که در جهان به اینترنت دسترسی ندارند استفاده شود. "

در ادامه این بیانیه آمده است: " حدود ۳.۶ میلیارد نفر در سراسر جهان آفلاین باقی مانده‌اند و اکثر این افراد کم درآمد هستند. بخش عمده‌ای از پیامک‌های یادشده به افرادی در منطقه آسیا – اقیانوسیه ارسال می‌شود. "

پیش از این برخی کشورهای جهان از روش ارسال پیامک برای اطلاع رسانی به عموم ساکنان خود استفاده کرده‌اند. این روش حتی در کشورهایی مانند استرالیا به کار گرفته شده است. پیش از این سازمان بهداشت جهانی از واتس اپ و پیام رسان فیس بوک بدین منظور بهره گرفته بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-21 15:54

افزودن دیدگاه جدید