کد مطلب: 

243792

حامیان ترامپ در اینترنت مدعی فریبکاری در مورد ویروس کرونا شدند

عده زیادی از حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در اینترنت مدعی فریبکاری در مورد ابعاد خطرناک ویروس کرونا شده و این مساله را دروغ دانسته اند.
حامیان ترامپ در اینترنت مدعی فریبکاری در مورد ویروس کرونا شدند

به گزارش سیتنا به نقل از آسین ایج، یکی از گروه های مدافع ترامپ که خطرناک بودن ویروس کرونا را دروغ دموکرات ها می دانند، QAnon نام دارد. اعضای این گروه بر این باورند که دموکرات ها عده ای شیطان پرست بوده و بچه ها را ابزار هوس های شیطانی خود کرده اند.

حامیان ترامپ همچنین مدعی هستند وضعیت در بیمارستان های آمریکا عادی است و هیچ شرایط آخرالزمانی در این کشور به علت شیوع کرونا وجود ندارد. این افراد با فیلم برداری از نمای بیرونی مراکز درمانی آمریکا و استفاده از هشتگ #FilmYourHospital مدعی می شوند خطرناک بودن ویروس کرونا یک دروغ و طرحی توطئه آمیز از سوی دموکرات ها برای مقابله با دونالد ترامپ است. این افراد مدعی هستند دموکرات ها در مورد آمار کشته های کرونا هم اغراق می کنند.

در عین حال مقامات بهداشتی و درمانی در آمریکا نسبت به تبعات رشد چنین دیدگاه های خطرناک و غلطی در این کشور هشدار می دهند. آنها می گویند اگر خطر کرونا در آمریکا جدی گرفته نشود، زندگی هزاران نفر در این کشور به خطر می افتد.

حامیان ترامپ که خطر کرونا را جدی نمی گیرند، به بیل گیتس، سازمان ملل و سازمان بهداشت جهانی هم مشکوک هستند و می گویند آنها بر ضد رئیس جمهور آمریکا توطئه می کنند. آنها دکل های مخابراتی نسل پنجم را نیز عامل گسترش ویروس کرونا می دانند. به نظر می رسد اگر این دیدگاه های افراطی توسط حامیان ترامپ در جامعه آمریکا گسترش یابد، زمینه درگیری های جدی مسلحانه در این کشور فراهم می شود؛ به خصوص که ترامپ در روزهای اخیر حامیان مسلح خود در برخی ایالت ها را تشویق به حضور خیابانی کرده و از آنها خواسته به فرمانداران دموکرات برای اتمام قرنطینه فشار آورند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-19 10:49

افزودن دیدگاه جدید