کد مطلب: 

243790

تسهیل یافتن مراکز آزمایش کرونا توسط گوگل

گوگل که قبلا خدماتی را برای تسهیل کمک به بیماران کرونایی ارائه کرده بود، حالا قصد دارد یافتن مراکز آزمایش کرونا را باز هم ساده تر کند.
تسهیل یافتن مراکز آزمایش کرونا توسط گوگل

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، همزمان با افتتاح مراکز تست کرونا در نقاط مختلف آمریکا گوگل تلاش می کند از طریق جستجوگر خود تمامی این مراکز را تحت پوشش قرار دهد.

گوگل تعداد مراکز تست کرونایی که از طریق جستجوگر این شرکت در آمریکا قابل شناسایی هستند را به حدود دوهزار مورد افزایش داده است. این مراکز در ۴۳ ایالت آمریکا واقع هستند و اگر کلمه کرونا یا کووید ۱۹ یا کلمات مشابه در گوگل جستجو شوند، فهرستی از مراکز یادشده در دسترس قرار می گیرند.

البته گوگل فهرست مراکز تست کرونا را در برخی ایالات آمریکا نمایش نمی دهد، زیرا این مراکز به تایید مقامات بهداشتی نرسیده اند. مراکز یادشده به خصوص در ایالت های کانکتیکات، ماین ، میسوری ، نیوجرسی ، اوکلاهما ، اورگان و پنسیلوانیا واقع هستند.

در زمان جستجوی عبارت COVID-۱۹ در گوگل زبانه ای به نام Testing در سمت چپ محل نمایش نتایج جستجو مشاهده می شود که از طریق آن مراکز تست کرونا قابل مشاهده هستند. گوگل ارائه خدمات کرونایی خود را از ماه مارس آغاز کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-19 10:35

افزودن دیدگاه جدید