کد مطلب: 

243447

روسیه خواهان تشریک مساعی جهت جلوگیری از بحران سایبری جهانی

نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در زمینه همکاری‌های بین‌المللی امنیت سایبری تأکید کرد: جامعه بین‌المللی باید استانداردهای عملکرد در فضای سایبری را به منظور جلوگیری از یک بحران جهانی دیگر توسعه دهد.
روسیه خواهان تشریک مساعی جهت جلوگیری از بحران سایبری جهانی

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری تاس، آندری کروتسکیخ، نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در زمینه همکاری‌های بین‌المللی امنیت سایبری این اظهارات را در جریان یک گفت‌وگوی آنلاین تحت عنوان «امنیت اطلاعات و روند دیجیتالی کردن: بین توسعه و ترس» که به میزبانی باشگاه مذاکرات بین‌المللی والدای برگزار شده بود، مطرح کرد.

وی گفت: همه‌گیری ویروس کرونا نشان داد که جهان باید از قبل خود را برای مسائل جهانی آماده کند. کرونا به روشنی نشان داد که ما باید پیش از وقوع بحران، به راه‌حل‌هایی دست یابیم و دفعه بعد با بحران سایبری مواجه خواهیم شد.

این مقام ارشد روسی ضمن تأکید بر لزوم ایجاد استانداردهای بین‌المللی عملکرد در فضای سایبری، گفت: جدای یک واژه‌شناسی و درک مشترک، ما باید در خصوص استانداردهای امنیتی مشخص توافق کنیم.

کروتسکیخ افزود: امیدوارم که بشر آن‌قدر عاقل باشد که تلاش‌های مشترکی دست‌کم برای دستیابی به راه‌حل‌های اولیه در این زمینه انجام دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-08 14:42

افزودن دیدگاه جدید